Large Hadron Collider (LHC)
Начало >> Земята >> Large Hadron Collider (LHC)Това, което се случва в Швейцария под Земята може да е полезно, но по-скоро е по-опасно. Разбира се тази разработка може да даде единствено тласък на още по-силни военни разработки и жажда за завоеваване на по-далечни светове и места. Какво ще докаже това на света не знам.
Милионите инвестирани в него дали ще могат да възстановят озоновия слой, да пречистят въздуха, да спрат грабежи?! Според мен всяко нещо си има граници, чието преминаване носи големи отговорности. Тук може да видите едно видео обясняващо устройството Large Hadron Collider (LHC).
|
|
От TeDDy на Sep 11, 2008
Кой я е публикувал тази статия?!
К’ви глупости дрънкате за спиране на грабежите и това, че било опасно и т. н. ?! Въобще ако бяхте запознати с теориите, които ще се изследват в ЦЕРН, нямаше да пишете ала-бала …
С този ускорител ще се направят първите крачки към супер-технологиите на бъдещето!
Първо се запознайте със “Струнната теория” и малко от труда на Стивън Хокинг за Черните дупки и пак пишете!
От ... на Sep 11, 2008
Кви глупости бе TeDDy,
или
не може да четеш !?
си прекалено глупава !?
Едно от двете, ще да е !
Първо пише гарбежи(незнайно какво е(поне аз не знам(защото съм прекалено глупав))това ?) .
Второ не ме интерисуват първите крачки на бъдещето.
Трето не ме интерисува Струнната теория на Стивън Хокинг, черните дупки, светлинни години сме пред тези неща и това са само теории, света не е подготвен за такива неща !
От bbbbb на Sep 11, 2008
Които е писал тази статия никаква идея си няма за какво става дума.Еспериментите с нищо няма да навредят на света TEDDY е много прав за всичко и наистина вземете прочетете нещо че май нищо не разбирате
От ksv1 на Sep 11, 2008
Нищо няма да стане в ЦЕРН, т.е. нищо няма да открият. Просто ще се взривят. А струнната теория си е една теория, TEDDY се досеща какво искам да кажа. АЛАБАЛАЛАБАЛА.
От **** на Sep 11, 2008
Интересно кво ще стане ако им се объркат сметките на тия учени….?
От Любомир на Sep 11, 2008
Здравейте,
Аз съм писал тази статия.
Причината да напиша текста тук е поради неуспоримия факт, че цялото развитие на технологиите е под егидата на армията и резултатите от научните открития са в интересен пак на армията. Ако поне малко се замислите ще видите, че повечето луксове в живота ни са военни разработки или усъвършенстването им е достъпно само за военните.
Ако трябва да се направи откритие и в същото време да се жертват хора, не се съмнявам че ще бъдат пожертвани.
Наистина силно се съмнявам, че може да стане авария, която да унищожи света. Но мисля, че това което се прави е нещо, което е ‘малко’ пресилено.
Ако знаеш, че като тръгнеш към някое място, там ще бъде твоя край, то ще направиш ли първата стъпка?!
А за правописната грешка - ще я коригирам.
Поздрави
Любомир
От www на Sep 11, 2008
Не съм много запознат,но до колкото знам след ускорението на частиците,те трябва да се сблъскат.При натрупване на такава голяма кинетична енергия в тях и според закона за запазване на енергията би трябвало да се получи страхотен гръм,нали?Нещо от рода на атомна бомба само,че 20 километрова,зареждана няколко години.И не дай боже учените да не могат да овладеят реакцията…(Чернобил и т.н.)Не съм песимист,но много цивилизации са изчезвали за много кратко време!?Дано само Ноевият ковчег в Тибет да си свърши работата.Или пък това може да е крачка напред в бъдещето.Кой знае?
От Любомир на Sep 11, 2008
До момента крачките към бъдещето по на нашия начин водят до все повече войни и най-различни замърсявания.
Бих поддържал това научно разработване единствено в случай, че науката инвестира в настоящето. В момента проблема с глобалното затопляне е много по-голям от колко да открием как е създадена Вселената.
Поздрави
Любомир
От jack bouer на Sep 11, 2008
awe tapaciiiiiiiii ili po to4no tapaka tuka e lubomir da ne moslite 4e prezidentite 6te pozlolqt tova a i da ne mislite 4e bog 6te pozvoli 4ove4estvoto da zagine 4ove4estvoto be sazdadeto ot bog i sam sigoren 4e toi 6te go opazi tezi nau4ni ne 4e sa u4eni ami sa idioti koito mislqt samo za pari nai mn da lejat v zatvora znam 4e ne razbirav ni6to za6toto sam samo 5-ti klas no nikoi nqma da pozvoli da se varnem nazat vav vremeto a bog nqma da pozvoli da zaginem za6toto nie sme sazdadeni ot nego
От Любомир на Sep 11, 2008
Добре приятелю,
Би ли ми обяснил след като си силно вярващ в Бог, първо защо го пишеш с малка буква и после защо си заобиждал толкова активно.
Все пак имаш интересна гледна точка.
Поздрави
Любомир
От bbb на Sep 11, 2008
www искам да ти кажа че си много далече от истината никои човек все още не е в састояние да унищожи земята при зблъсакът нма да се получи толкова голяма енергия а набожното момче ти да не си в нквасекта бе
От Лидия на Sep 11, 2008
Аз съм съгласна с Любомир. Не крия, че съм любопитна какво ще излезе, като резултат от експеримента и по принцип научните изследвания и открития ме вълнуват. Обаче е факт, че с всичките страхотни научни постижения и открития до тук сме я докарали до прага на екологична катастрофа. Дали ГАК няма да е решителната крачка напред? В бъдещето, разбира се, но може бъдещето да е без нас. И аз смятам, че хората не доказваме до момента с действията си, че сме готови за отговорността, която носят със себе си евентуални научни открития от мащаба, който се очаква с експериментите в ГАК.
От www на Sep 12, 2008
bbb ами,ако стане верижна реакция?Предполагам знаеш как действа неутронната бомба-неутронче разбива ядрото на водороден атом,частиците от него от своя страна разбиват други и т.н.Същият процес протича и със деленето на урана в ядрените централи,само че там има електроди,които регулират процеса.В Чернобил не можаха да го спрат.Е=m.c^2.Пресметни каква енергия има частица с тегло 1гр. и скорост 300000км/с^2.А за Земята е достатъчно да бъде променена оста на въртене-голям,концентриран взрив.Нали последното голямо земетресение направи точно това.В крайна сметка всички големи открития изискват жертви.Интерсно ми е какво има в черните дупки,освен голяма концентрация на маси…:) И не е задължително президента да разбира от ядрена физика,нали?И ако нямаше учени да мислят за пари,сега нямаше да си топлиш храната в микровълнова печка и т.н.И се моли на Бог да ти пишат по-вече шестици.Няма смисъл да четеш.:)
От Горския на Oct 8, 2008
Бреййй, че науколожки текст, хаха, на какво бе www ще разбиеш водорода, неутронната бомба е малка с малък радиус на разрушение и с голям неутронен и гама поток и няма нищо общо с водорода, прави се от плутоний и тежи между 5 и 50 кг.Фани прочети малко физика и не пълни сайта с тъпотии. И смятам, че разбиването материята с помоща на 6млд. евро в търсене на хипотетичната частица на Бога на фона на тоталната етична,екологична, енергийна, хранителна и тн. кризи е просто разхищение граничещо с арогантност. Я да ми каже някой от почитатетелите на великите технологий по какъв начин са му помогнали да се издигне интелектуално, морално и духовно, ма много ще съм благодарен. Между другото имам докторат по физикохимия на твърдофазни процеси
От LordOfChaos на Oct 16, 2008
Za vqrva6tiq IDIOT:”Nikoi inteligenten 4ovek,zapoznat s poslednite otkritiq vyv fizikata(pyk i drugite nauki),ne bi vqrval v gluposti izmisleni predi hilqdoletiq s cel upravlenie i kontrol na obiknovenite hora”.Vqrva6t licemer.:))))
От hf на Oct 16, 2008
http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2007-09-15&article=203630
От AggresSoR на Oct 30, 2008
awe da eba maika vi na tezi v CERN det praqt tozi opit znam 4e ima 7000 y4eni ot cql svqt i sa zapoznati s fizikata dosta dobre no ne i da si igraqt s neq kato s detska igra4ka.Ako im se MRE na tqx da mi datat 1 ak-47 i da im prasna glavite 6tot na men ne mi se mre zarad takiva kat tqx tva e ot men !!!!!!
…..
От Веско на Nov 9, 2008
Пичове,не че разбирам много от тия неща,но едно знам.ако бяха объркали експеримента тука наскоро беше сега нямаше говорим.Щом наистина са толкова опасни що не ги изнесат в космоса или на Луната,там могат да експериментират колкото си щтат.
Моето лично мнение е че няма никаква опасност все пак няколко учени няма да рискуват живота на няколко милиарда нали?
От Ванката на Dec 16, 2008
Според мен тази статия е малко песимистична , а аз съм оптимистично настроен спрямо опитите в CERN. Не мисля , че ще се получат някакви катаклизми като стабилни черни дупки взривове и подобни. Незнам до колко да вярвам на прочетеното , но се надявам тези опити да не са напразни и да открият Бозонът на Хигс. Каквото и да стане , то ще е доста интересно.
От Gele на Dec 27, 2008
Първо - каквото и да пишете и колкото и хули да се изсипват върху ГАК той ще продължи да работи с или без вашето съгласие и не само вашето, а на всички хора като цяло.
Втрото - някой каза, че глобалното затопляне било по-голям проблем. Повярвайте не сте открили топлата вода - има хиляди организации, които се опитват да се справят с него и в тях работят учени и т.н., само че вие не чувате за тях, защото глобалното затопляне е проблем, за който се говори от много време, а как е създадена вселената са се питали всички, откакто знаят, че Земята е кръгла.
Третото - Любомир тотални глупости приказваш. Не че искам да те обиждам или нещо такова, но ако не беше подобен прогрес нямаше дори да можеш да я пишеш тая статия в интернет (който наистина е военна разработка). Специално за този ГАК - той не е военна разработка, а изцяло научна. Първият ГАК (който мисля че се казваше УНК) е разработван от съветския съюз преди доста години и наистина е военна разработка, но този тук не е.
И последно нещо - човечеството никога няма да е готово за отговорностите, които трябва да поеме и никога няма да израстне до такава степен, че да може да се справя с неща като атомната бомба, или ускорителя на частици или каквото и да било. Прогреса се случва така или иначе и по-добрия вариант е да го подкрепяш и да се опиташ да накараш хората да поемат отговорност, отколкото да казваш, че това не е правилно.
От Любомир на Jan 5, 2009
Здравей Геле,
Благодаря ти за коментара.
За много неща си прав. Разбира се всеки си има мнение.
Само последното изречение не те разбирам дали го казваш сериозно :
“Прогреса се случва така или иначе и по-добрия вариант е да го подкрепяш и да се опиташ да накараш хората да поемат отговорност, отколкото да казваш, че това не е правилно.”
Би ли го използвал, ако някой направи грешка и погуби милиони хора, че сега трябва да се поеме отговорност.
Лично аз съм ЗА прогреса, но според мен не се използва за доброто на хората.
Вероятно си запознат с доста неща, което си личи от написаното… би ли ми казал защо толкова много се инвестира в строителство, войни, търговия, а не във филтри за въздух, пречиствателни станции, еко продукти и т.н.
Ще ми е интересен отговорът ти!
Поздрави
Любомир
От Иво на Jan 7, 2009
Здравейте на всички. Искам да ви попитам - защо толкова охулвате Любомир? И той както всички вас си има право на мнение. Дали ВИ харесва неговото мнение или не си е ваш проблем. Само да ви попитам нещо, което аз немога да разбера- Защо никой не се замисли над неговите думи за момент, пък знаеш ли може и да има нещо вярно във тях!?
Всички сте се хванали във някакви фантастични теории, разбиване на атоми и квкво ли още не. Ама според май пропускате най- важното. Не сте ли си задавали въпроса ” Защо като има толкова много организации целящи подобряване начина ни на живот и съществуването, пропадаме все повече и повече !?”. Знаете, че всяка една институция ни лъже във всеки един момент - правителства, телевизия, религия лъжат ни дори и в магазина като си купуваме нещо (малко глупаво сравнение ама си е вярно). Защо си мислите, че някой го е грижа за вас? Всички ги е грижа да направят повече пари и власт. Вярно е, че има и хора, който наистина имат идей и дори работещи модели на устройства, които действително биха улеснили живота ви. Но нали знаете какво се случва с тези хора - или изчезват безследно, или биват наричани луди и т.н. Например вземете един учен като Никола Тесла. Това е човек направил толкова много за човечеството, а е почти забравен!?
Всички говарят как искат мир и т.н. и строят все по- нови и усъвършенствани оръжия. Винаги всяко едно ново откритие първо отива при военните и чак когато те са го изучили изцяло дават малка част на нас “простолюдието” и ние се радваме, че имаме микровълнова (интересен линк- http://micro.nebelservice.com/site/whoisinvenotor.htm).
Знам, че доста се отклоних от темата, но в заключение ще кажа, че каквото и откритие да направят в ЦЕРН ние “простолюдието” ще сме последните, който ще научат.
От Kris на Jan 9, 2009
Pro4etox po4ti vsi4ki komentari malka grupa ot xora sa naisno kakva e celta na experimenta oba4e se izkazvat i to dosta nepodgotveni ,no kakto i da e v svobodna darjava sme . Ako poglednem na zad vsi4ki y4eni i otkrivateli v istoriata na 4ove4estvoto sa bili opluti ,goreni,goneni,damgosvani,kritikuvani,ili ne6to takova,taka 4e i sega mnogo ne se razli4avat ne6tata ako niakoi iska po ve4e info za experimenta neka otide na oficialnia sait na CERN http://public.web.cern.ch/public/ i da se poobrazova direktno ot izto4nika ima go na niakolko ezika ne i na BG :)ima tolkova mnogo info za toia experiment ne se xabete izli6no da babrite tuka za progresa sam i az no sam razo4arovan ot i niamam nadejdi osobeno za nas kato civilizacia tai kato ypadaka na civilizaciata ni e extremen v momenta pak voennite naistina 6te sa na parvia red za rezultatite ot experimenta .
От Gele на Jan 25, 2009
Любомир, въпреки всичко уважавам по един или друг начин нещата, които правиш или по-скоро пишеш.
Да, не се инвестира във филтри или т.н., ако беше така всеки от нас щеше да кара електрическа кола с пластмасови соларни панели без да харчи електричество… но за жалост нещата са факти - за някои хора е важно да се печели и нищо повече… да се използват ресурсите докато могат…
Да, прав си… капиталист съм и знам много неща, които остават тайна за и ще продължават да остават за обикновения човек и така да се каже съм от другата страна на бариерата, но въпреки всичко това не ми пречи да мисля трезво… макар в момента да съм доста пиян… Честно казано мога да ти кажа едно голямо БРАВО, че от един коментар ме позна какъв съм, но никога няма да разбереш кой съм.
От една страна споделям твоето мнение, че ГАК-а е голяма опасност пред човечествтоот, но не можеш да отречеш, че науката иска жертви и това е факт.
Можеи би ще понеса големи последствия за това…. но след има няма 20 години населението на земята ще бъде около 100-200 милиона и не повече и никой не може да спре този процес, защото той започна доста отдавна. ГАК-а е секретна разработка, колкото и странно да ви се струва. Неговата цел е много по-голяма, отколкото изглежда. Нещата написани в статията са известни от много време и група хора са напълно наясно какво ще се случи, но трябва да ви кажа, че не ни дреме въобще, защото има разработени планове, за които само шепа хора знаят.
Kris …. отново си рисукувам съществуването, но това, което се публикува на сайта на CERN в никакъв случай не е реалността… просто някои имат нужда хората да си мислят, че там се правят “научни изследвания”… това въобще не е така, но за жалост не мога да ви разкрия детайли. Страхувате се от черна дупка - такава съществува от много време.
Деба що ви пиша тъпи коментари като знам кво ше последва.. все пак малко човече в мен ме кара да кажа истината на хората
От Dido на May 15, 2009
Всеки си има мнение, и прочетох статията която напомня много на бръщолевене от човек който нищо не разбира. та, ако малко се поопомните може и да помислите и да разберете че благодарение на такива “Страшни и светоунищожаващи експерименти” има образни методи за изследване в медицината като “компютърна томография” и заслуга на ферми Лаб “ЯМР- Ядрено магнитен резонанс” има телескопи който виждат до началото на вселената, изключиелно точни модели за cold/hot fusion процеси и най- важното е че се дава надежда на такива хора като мен да мечтаят и да искат да опитат от бъдещето.
Такива статий по никакъв начин не помагат, те всяват в главите на ‘лайците’ дезинформация, хаотични мисли, объркване и съмнение относно добрите намерения на група хора който искат света да стане по добро място базирано на технологийте.
Предпочитам посателите/журналистите който си нямат работа да не пишат за неща който не разбират.
БАСТА
От МОНОЛИТ на Jun 8, 2009
Здравейте мили мравчици ! Ах колко сте Ми сладки !
Любо,браво,че не Ме спомена, като идея за написването на тази статия ! Спомняш Си - нали ?
И сега - СЕРИОЗНО !!! ВСЯКО НАЧАЛО СИ ИМА КРАЙ ! НЯМА БЕЗКРАЕН ПРОГРЕС ! СЛЕДВА РЕГРЕС ! Образно казано,цикълът НА ВЪРТЕНЕ е затворен от три страни В ТРИЪГЪЛНИКА: МЕТАМОРФОЗА - ЖИВОТ - СМЪРТ !Ако взема една пиратка и я взривя, дали ше заприличам образно на Господ, който по подобен начин е направил големия Взрив !!!???!!! Интересно, как ли изглежда Той - взривяващия !?!
От kun на Jun 13, 2009
vijte nachalnata statia v saita 2012-bg.com/2012/61-magnitno-pole
От чупер на Jun 21, 2009
едно време са мразили Галилей…
защо сега да не разправяме, че в ЦЕРН ш’а отворят черна дупка и ш’а ни затрият…
а ако наистина човек си направи труда да проучи малко нещата и да почете, всеки средно и дори под средното ниво на интелигентност, може сам да стигне до извода, че резултатите от изследванията в ЦЕРН ще са една огромна стъпка в човешкото развитие… и то не просто като технологии, а чисто като знания за реалността.
От eroval на Jul 5, 2009
Боже ама вие тва да не сте го виждали бе. Те вече експерементираха. Не отвориха черна дупка и изпробваха. Казаха, че това уръжие може да уцели острото на иглата с друга игла. Толкова е точно и мощно. Това е оръжие бе хора. Даже по тъпата телевизия го даваха.
От pavlin на Aug 5, 2009
Хора, винаги ми е било смешно когато група лаици в дадена област се съберат и почнат да градят теории върху материя която съвсем не им е ясна. Така като прочетох, на никой тук не му е грам понятна физиката на елементарните частици, нито разбира от астрофизика. Да не говорим че изобщо не ви е ясно как точно работи машината която са построили в швейцария. И се почват едни глупости, чак до черна дупка отидохте(omg). Предположението за предизвикан ядрен взрив е доста безпочвено понеже ускорените частици, макар движещи се с пределна скорост имат пренебрежима маса така че кинетичната им енергия също е пренебрежима в макроскопичен мащаб. Светлината също се движи със такава скорост и изминава милиони километри но не предизвиква ядрени експлозии нали. Че не е оръжие, не е. т.к. в крайна сметка това е просто един ускорител за елементарни частици закопан в земята. Няма как да ти повлияе оттам. Дали може да се ползва за военни цели… вероятно. НАСА от много време разработва т.нар. uplink cannon който на практика е доста голям ускорител на елементарни частици, уловени от слънцето в планетарна орбита, чиято цел е да поразява наземни цели с насочен поток гама лъчи и нагорещена плазма. Да се създаде черна дупка в резултат от експеримента може да предположи само някое хлапе на 8 години нямащо идея какво представляват черните дупки. Най-вероятно експериментите ще бъдат проведени или вече са проведени, резултатите от които ще се изучават в следващите 50 години, а до нас, обикновените граждани някакъв резултат от цялата работа ще има може би след 100 години ако още сме живи дотогава и не станем жертва на глобалните климатични промени и задаващата се страшна енергийна криза
От pavlin на Aug 5, 2009
Хора, винаги ми е било смешно когато група лаици в дадена област се съберат и почнат да градят теории върху материя която съвсем не им е ясна. Така като прочетох, на никой тук не му е грам понятна физиката на елементарните частици, нито разбира от астрофизика. Да не говорим че изобщо не ви е ясно как точно работи машината която са построили в швейцария. И се почват едни глупости, чак до черна дупка отидохте(omg). Предположението за предизвикан ядрен взрив е доста безпочвено понеже ускорените частици, макар движещи се с пределна скорост имат пренебрежима маса така че кинетичната им енергия също е пренебрежима в макроскопичен мащаб. Светлината също се движи със такава скорост и изминава милиони километри но не предизвиква ядрени експлозии нали. Че не е оръжие, не е. т.к. в крайна сметка това е просто един ускорител за елементарни частици закопан в земята. Няма как да ти повлияе оттам.
От pavlin на Aug 5, 2009
Дали може да се ползва за военни цели… вероятно. НАСА от много време разработва т.нар. uplink cannon който на практика е доста голям ускорител на елементарни частици, уловени от слънцето в планетарна орбита, чиято цел е да поразява наземни цели с насочен поток гама лъчи и нагорещена плазма. Да се създаде черна дупка в резултат от експеримента може да предположи само някое хлапе на 8 години нямащо идея какво представляват черните дупки. Най-вероятно експериментите ще бъдат проведени или вече са проведени, резултатите от които ще се изучават в следващите 50 години, а до нас, обикновените граждани някакъв резултат от цялата работа ще има може би след 100 години ако още сме живи дотогава и не станем жертва на глобалните климатични промени и задаващата се страшна енергийна криза
От Metal_meltdown на Sep 1, 2009
Значи драги съмишленици тази тема за този закопан ускорител е много противоречива. Има хора които са завършвали всевазможни университети имат докторати и така нататак. Истината която е да си я кажем черно на бяло то по точно я каза един пич понагоре. Само шепа хора знаят за какво става дума и какви експерименти се водят. Сигурно се водят строго секретни военни, научни. Никой незнае - може просто да ускоряват Ауди и Волга и да видят какво става. Истината е че в интернет е пусната точно толкова информация колкото да породи дискусия и моментно да задоволи медиите. Това е така и навежда на мисълта за всички скрити изследваня които се правят под земята. 5% от информацията е казана останалото е за тази шепа хора чиито живот е на карта ако проговорят. Това е така и ще дам пример - по всевъзможните научни канали Дискавъри, Нешънъл Джеографик и всевъзможните само дипреди няколко години бяха заляти от филми и репортажи как хората са видяли триъгълни летящи обекти да летят във формаця. Военните отказваха да имат нещо общо. След година БАААМ Стелт Изтребител и В-2 Бомбардировач, които О за учудване от земята приличат на летящи крила и триъгълници. Така че моето мнение е че ние като хора трябва да се хванем и да си оправим моментното състояние а тези топ секретни изпълнения да се оставят на военните и то под секрет, защото истината няма да я науите без тяхно желание тва го гарантирам. Ако успеете по някакъв начин няма да е за дълго. Какво ще стане от този ускорител ще видим. А сега като хора ние трябва да се хванем и да си оправим сега живота. Ето прочетох на Любомир статиите и съм напълно съгласен. Трябва да се инвестират пари във филтри във зелена енергия и използването на възобновяеми ресурси. Но идва сега ткъв момент. Учените нека си гледат протоните, но слънчеви панели, вятърни турбини, електрически коли вече съществуват (и то класен автомобил нее лудите дизайни с формата на кълба и тн. на Тесла новият автомобил Модел S. Електрически седан с дш 0-100 за 5.3). И вече тази технология е дотъпна за всички. И първата крачка към преодоляването на наистина важните прблеми ще я поемем ние - обикновенните хорица които влиза от време на време в нета за да развят някоя др тема и т.н.
От Д-р Хаус на Sep 8, 2009
И така,от тук пишещите никой не е ходил в ЦЕРН в превод Европейски център за ядрени изследвания,е хайде ще ви поразкажа малко /все пак и доста българи работят там/.Опитите с адронния ускорител които направиха 09.2008г. се провалиха защото изпусна хелия от охлаждащата система.Сега машината е оправена и се очаква опитите да започнат 12.2009г.ЦЕРН не разработва и никога не е правил военни разработки.Аз не работя в ЦЕРН,а мой близки,но съм влизал в “дупката”,така казват на ГАУ,ако някой от пишещите тук отиде до Женева и поиска да разгледа ЦЕРН никой няма да го спре,дори има ден на отворените врати,когато всеки може да си завре носа навсякъде,толкова за секретноста.По-горе пишещите казаха и обясниха подробно защо не може да стане черна дупка визирам павлин / 05.08.2009г/ с него на съм съгласен само за обработката на резултатите,учените се надяват пълната обработка да приключи до 10г.,но още до една год. след началото ще има предварителни резултати,ако се интересувате ще ви иформирам кога точно ще е новото пускане на ускорителя.
Поздрави на всички.
От МОНОЛИТ на Nov 28, 2009
Хаус, не е необходимо да се ходи дотам, след като има обширни статии за ГАУ - то в интернет! Искам да Те питам! Последната новина е че от експериментите е възможно да се получат черни дупки, които да започнат засмукване на енергия, така че да наедреят до степен , която ще ЗАСМУЧЕ ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ !!!Това , дали ще е закономерната фаза РЕГРЕС, която предстои за човешкия вид ?!
От Д-р Хаус на Nov 28, 2009
Здравей МОНОЛИТ,наистина в интернет могат да прочетат много неща за ГАУ и ЦЕРН,могат и много да се видят,като например http://webcast.cern.ch/.
Относно черните дупки,това не е последна новина,а очаквана възможност от експеримента.Експеримента е строго контролиран и не е възможен такъв сценарии.Според Стивън Хокин,малки черни дупки е възможно да се появят,но те ще изчезнат за части от секундата.И да не забравяме в момента в ЦЕРН,работят осем Нобеливи лауряти.
Поздрави
От Мирослав на Nov 29, 2009
и тук пълни простотий… изобщо имате ли си представа какво търсят ? … ха да ви светна… Турсят частицата Х или казано по простичко тъмна материя… а до колкото това за военните цели… всичко опира до власт и пари… за това съм съгласен !
От Д-р Хаус на Nov 29, 2009
Мирослав,съжалявам,но явно не си си прочел домашното.И преди да ни “светнеш”,какво е ” тъмна материя” само еднна дребна поправка:търси се Х бузон.Хайде,пуснах ви линк,там можете да гледате и изпитанията и дискусиите на живо,директно от ЦЕРН.
Поздрави
От Д-р Хаус на Nov 30, 2009
ЧЕСТИТО !!!
Днес 30.11.2009г. в 00.42ч. и двата протонни лъча достигнаха ускорение от 1.18 TeV - нов светове рекорд за ускорение на енергия.На официалния сайт на ЦЕРН можете да получите повече информация,както и да видите първите резултати от експеримента АЛИС - проведен на 20 - 23 11.2009г.Има и възможност да разговаряте директно с учените или да станете членове на обществата АЛИС , АТЛАС и т.н. в следващия пост ще ви дам линк към сайта.
Поздрави
От Д-р Хаус на Nov 30, 2009
http://public.web.cern.ch/public/-това е сайта на ЦЕРН.
Може би,ще погледнете с интерес и без страх в новия проект на човечеството,или аз поне така се надявам.
Поздрави
От МОНОЛИТ на Jan 23, 2010
Също така, там работят около 60 български физици, които се занимават с контролните засичания и наблюдения на реакциите…..