Вече и игрален филм за 2012 година


Начало >> 2012, Новини >> Вече и игрален филм за 2012 година

Тези дни гледах игралния филм за 2012 година наречен “2012 Doomsday”. Не съм очаквал, че някой ще се захване със сложната задача да пресъздаде какво ще стане, когато дойде датата 21.12.2012г. Филмът е игрален и всичко е както обикновен игрален филм. Мога да отбележа, че е малко странен. В него развитието на събитията са някак си с послания.

Не са просто за да покажат какво ще стане и как някой ще спаси всичко. Интересно е пресъздадено, както е и в действителност, много хора не им пука изобщо! Но всеки сам решава. Всичко в него както и края имат много голямо послание към хората. Не знам за Вас, но до момента не знам да е имало филм за предсказани предишни апокалипсиси. И защо точно сега е направен филма? Има много време до тогава за направата на филм. Според прочетените книги в момента е последния 5 годишен цикъл, в който ще има най-силна активност на промените.

Тук може да се вмъкне и информация относно заглавието на сайта - 23.12.2012г. - Това е първия ден от новото време. На него е посветен този сайт. Да сме готови да сме част от новото начало. Не знам за Вас как гледате на ситуацията, но аз все повече мисля, че нещата стават наистина сериозни.

Има много различни доказателства и теории за бъдещето, но е добре да се замислим ние какво ще правим, ако всичко предвидено се случи. Има нещо друго интересно: в много филми, в които се говори за пророчество или предсказание - то се сбъдва, макар и повечето герои във филма да не им се иска да повярват. Дали във времето тези истории, не са едно голямо предупреждение, което режисьорите да са ни показвали без да го осъзнават търсейки своя успех.

Определено интересно нещо във филма прави, че героите се вслушват в своите чувства и усещания вътре във себе си. Повече няма да коментирам филма, защото мисля, че ще го гледате и ще си създадете свои собствени впечатления.



Нека помислим какво да направим за да сме част от бъдещето, а не да останем в миналото!

140 коментари за “Вече и игрален филм за 2012 година”

  1. От JKR на Feb 5, 2008

    Това е много хубаво, че някой се е наел да направи филм аз преди около 5-6 години четох за 1-ви път за … този край на Маиския календар… само да попитам субтитри има ли за този филм някъде :)

  2. От коко на Feb 17, 2008

    Филма според мен има чисто политическа цел,работеща много добре за републиканците в С.А.Щ.Виште кои личности се появяват зад надписа “появяването на антихриста”…

  3. От SUNLIHT77 на Feb 20, 2008

    …ТОВА КОЕТО НЕ НИ УБИЕ , МОЖЕ ДА НИ НАПРАВИ ПО СИЛНИ
    ВСИЧКО В СВЕТА СЕ ПОВТАРЯ ПО НЕПОВТОРИМ НАЧИН - С ИТЕРАЦИИ И РЕКУРСИИ.ЧОВЕК РТЯБВА ДА СЕ ОСВОБОДИ ОТ АНАЛИТИЧНОТО МИСЛЕНЕ И ДА ПРЕОТКРИЕ СЕБЕ СИ В ЕДНО НОВО ИЗМЕРЕНИЕ … ДАНО СВЕТЪТ Е СЪЗРЯЛ И ГОТОВ ДА ПРИЕМЕ ТОВА И ДА НЕ ПРОПУСНЕ СВОЯ ШАНС ДА ПРЕМИНЕ В НОВО НИВО НА СЕБЕПОЗНАНИЕ … …В ГОДИНАТА НА СЛЪНЦЕТО - ПРЕДСТАВЕТЕ СИ АКО ЦЯЛАТА УПРАВЛЯВАЩА ТЕХНИКА ИЗЛЕЗЕ ИЗВЪН КОНТРОЛ ПОД ВЛИЯНИЕ НА СИЛНИ ЕЛЕКРТОМАГНИТНИ СМУЩЕНИЯ…КАКЪВ ХАОС БИ НАСТЪПИЛ…АКО НЕСЕ ВЗЕМАТ НАВРЕМЕННИ МЕРКИ ЗА ТОВА

  4. От Lucent на Feb 23, 2008

    Считам , че филмът е много слаб- направен в стил “сериал”, със силно пре-еспониран акцент върху христианските символи и несполучлив опит да ги свърже с катаклизма 2012 . Останах с чувството, че филмът цели да по-скоро да обезмисли 12/2012.

  5. От Sensation Blue на Feb 23, 2008

    Снощи го гледах.. май съм от малкото, които този филм за пореден път ме накара да се замисля. Само тази част със храма беше безмислена според мен. По някакъв начин сценаристите са направили връзка между писанията в Библията - за апокалипсиса и тази дата - която според маите е края на света или по точно тогава им свършва календара. Интересно е как древна раса може да прогнозира толкова точно ден в който ще се наредят звездите по този начин (НАСА наистина го знае отдавна и също знаят че е възможно обръщане на магнитните полюси, което всъщност става бавно и в момента)… не знам дали ще спре земята да се върти но аз лично вярвам че има връзка със знанието на Маите и предсказанията в Библията… все пак как по друг начин може да се обясни как 2 различни раси са предсказали едно и също нещо (в Библията не пише кога ще стане но пише как) - а това което може да се случи през 2012 може да бъде точно както е описано в Библията. А там не пише много добри неща за невярващите. Видяхте как изчезнаха вярващите в Бога малко преди апокалипсиса. Е това е точно от Библията. После обаче пише че ще настанат 1000 години тъмнина и Сатана ще властва на Земята (както е и сега ;)…. така че не разбирам какво очаква точно от 2012 автора на този сайт но ще ти кажа че на Земята няма да е розово и по добре да не си тук ;)

  6. От Pierre на Feb 24, 2008

    прост филм… сякаш иска да обезмисли развитието на човека… но тук хората определно го разбират това… радвам се че го има този сайт!

  7. От SUNLIHT77 на Mar 2, 2008

    …ТОВА КОЕТО НЕ НИ УБИЕ , МОЖЕ ДА НИ НАПРАВИ ПО СИЛНИ..ВТОРОТО ПРИЧАСТИЕ..НАСА наистина го знае отдавна и също знаят че е възможно обръщане на магнитните полюси, което всъщност става бавно и в момента..ГЛОБАЛНОТО ЗАТОПЛЯНЕ И… РОЛЯТА НА ПЛАНЕТАТА Х В НАШТА СЛЪНЧЕВА СИСТЕМА - КЛЮЧЪТ КОТО МОЖЕ ДА ОТВОРИ ВРАТАТА КЪМ НОВИ ИЗМЕРЕНИЯ ИЛИ ДА НИ УБИЕ И ОТ НАС САМИТЕ ЗАВИСИ …ДАЛИ ХОРАТА ЩЕ ПОСЛЕДВАТ ПРИМЕРА НА ДИНОЗАВРИТЕ …ИЛИ ЩЕ НАМЕРИЯТ НАЧИН ЗА ПРОДЪЛЖАВАНЕ НА НАШТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ ПОД ДРУГА ФОРМА НА ЖИВОТ…ИЛИ ЗАПАЗИ ТОЗИ…?!/…КЛЮЧЪТ НА ТОЗИ ВЪПРОС Е МОЖЕ БИ СЕ КРИЕ В САМИТЕ НАС..

  8. От Conan на Mar 5, 2008

    Филма има субтитри, но с много лошо качество доколото знам. Отзивите за филма не са добри, повечето казват, че меко казано не струва, аз още не съм го гледал!

  9. От SUNLIHT77 на Mar 5, 2008

    ТОВА КОЕТО НЕ НИ УБИЕ , МОЖЕ ДА НИ НАПРАВИ ПО СИЛНИ…KAЗВАТ ЧЕ БИТИЕТО ПРЕДОПРЕДЕЛЯЛО СЪЗНАНИЕТО…ВЪЗМОЖНО ЛИ Е СВЕТЪТ ДА СЪЗДАДЕН НА ОРИНЦИПА ОПИТ - ГРЕШКА - НЕ ЕСТЕСТВЕНО..ДАЛИ ВСИЧКО КОЕТО ВЪЗПРИЕМАМЕ СЪС СЕТИВАТА СИ Е САМО ЧАСТТА ОТ ОНОВА КОЕТО СЕ СЛУЧВА..НУЖНО НИ Е НОВА БАЗА ЗНАНИЯ ЗА САМИТЕ НАС-РЕЙКИТЕ ЧАКРИТЕ - ЗА ДА МОЖЕМ ДА ПРЕМИНЕМ В ПО-ГОРНО НИВО НА ДУХОВНОТО СИ РАЗВИТИЕ..Нека помислим какво да направим за да сме част от бъдещето, а не да останем в миналото!

  10. От Pierre на Mar 6, 2008

    някой използвал ли е системата на Мантак Чиа за духовно израстване?

  11. От LadyM на Mar 12, 2008

    Напоследък се сещам, че четох доста публикации на темата, а последно ми попадна книга, която също засяга темата за 2012. Само, че не ми е ясно какво става с времето, започват ли да намаляват дните … Понеже четох, че 21.12.2012 е нулевото време, а до него ще намалява постепенно времето, което ние сме свикнали да използваме, т.е. денонощието 24 часа сега се равнява на 16 часа през 1990 ….

  12. От pierre на Mar 12, 2008

    Много си права Лейди M. Тогава се очаква да има квантов скок. Деня като усещане намалява. Това е доказано от едни полета, но не знам как се казват точно. Всеки може да усети тази промяна ако се замисли

  13. От plamen на Mar 12, 2008

    ko da kaja as misla 4e vsi4ko e vazmojno i se ki den se zamislqm kakvo moje da stane i dali e vqrno.ni6to 4udno i da e verno kakvi ne6ta stavat veche na zemqta

  14. От Румяна Николова на Mar 13, 2008

    Дали 2012 ще стане последна от човешкото развитие не знаем. Съмнението си остава, който и каквото да ни каже. Значи имаме две алтернативи на отговора. Просто ДА или НЕ. Най-добре е да се подготвим за най-лошото. Не да сме песимисти. Казах да се подготвим, значи да сме оптимисти, че има начин, ако се подготвим да избегнем края и да се превърне 2012 в едно ново начало за нас - прекрасно и невероятно с всичките си not limited possibilities. Имаме почти пет години. Да отворим сърцата си за любовта (към всичко: природата, хората и Бога), да вярваме повече на тялото си и на интуицията си. Да слушаме и следваме сърцето си. Парите и властта, към които се стремят някои от нас не са важни. Скоро те съвсем ще отпаднат. Хората са важни (всичките), природата е важна(цялата), Бога е важен, защото той е във всичко живо и (от нас обявено) неживо във Вселената. Той е енергийната вибрация, галактическата съвест и интелект, сътворяващ световете с любов. He is the same love that holds universes together! Believe in this love, accept all things unconditionally, forgiving and releasing all judgments of yourself and others. This is the way!

  15. От SUNLIHT77 на Mar 13, 2008

    ВРЕМЕТО Е ВНАС И НИЕ СМЕ ВЪВ ВРЕМЕТО ……21.12.2012 е нулевото време… Тогава се очаква да има квантов скок…ДНК - то на човека мойе да се промени …ДА СПРЕ ЗЕМЯТА ПРЕДИ ДА СЕ ЗАВЪРТИ…БОГ Е СВЕТЛИНА - СЛЪНЦЕТО Е НАШИЯ ТАКТОВ ГЕНЕРАТОР, ЧРЕЗ НЕГО НИЕ ВЪЗПРИЕМАМЕ ДО МОМЕТА СВЕТА…OPEN YOU EYES..НО ТОВА Е МОЖЕ БИ Е ЧАСТ ОТ ИСТИНАТА КОЯТО ДО МОМЕНТА СЕТИВАТА НИ СА В СЪСТОЯНИЕ ДА ВИДЯТ…ДАЛИ ТОЧНО В ТОЗИ НУЛЕВ МОМЕНТ НИ СЕ ДАВА ШАНС ДА ВИДИМ ИСТИНАТА В ЦЯЛ РЪСТ ИЛИ НА ДРУГО ПО-ВИСОКО НИВО ЧРЕЗ ОТВАРЯНЕ НА СЕТИВАТА ЗА РАЗБИРАНЕТО ЗА ВСЕЛЕНАТА…ТОВА ЗАВИСИ И ОТ САМИТЕ НАС..ЗА ХОРАТА КОИТО НЕ СЕ ОПИТАТ ДА ВНИКНАТ В СЪЩНОСТТА НА НЕЩАТА В ТОЗИ ТОЗИ МОМЕНТ НИЩО НЯМА ДА ЕС ПРОМЕНИ И СЛЕД ТОВА …А ЗА ОСТАНАЛИТЕ …ТРЯБВА ДА ЧЕТАТ МЕЖДУ РЕДОВЕТЕ НА ОСТАВЕНИТЕ НИ ПОСЛАНИЯ…ДА РАЗКОДИРАТ БИБЛИЯТА…ВИЖТ КАК Е НЕОХОДИМО ЗА ДА СЕ УПРАВЛЯВА САМО ЕДИН КОМПЮТЪР..А КАКВО ОСТАВА ЗА ЧОВЕКА И ВСЕЛЕНАТА…КАКВО БИ СЕ СЛУЧИЛО АКО ЕДИН ПРЕХОДЕН ПРОЦЕС ОСТАНЕ БЕЗ ПРАВЛЕНИЕ…КАК СЕ КОНТРОЛИРА НАШАТА ГАЛАКТИКА…ИЛИ ПРОСТО В ТОЗИ ИНТЕРВАЛ ОТ ВРЕМЕ 2012г. ЩЕ СЕ ИЗВЪРШИ СИНХРОНИЗАЦИЯ И ПРЕХОД НА СЛЪНЧЕВАТА СИСТЕМА В ГАЛАКТИКАТА…И КАКВА Е РОЛЯТА НА ПЛАНЕТАТА Х Вhttp://planetxforecast.com/videos/survivng/index.shtml В НАШАТА БИНАРНА СИСТЕМА…

  16. От SUNLIGHT77 на Mar 14, 2008

    …OPEN YUOR EYES…НЕ ПОЗВОЛЯВАЙТЕ ДА БЪДЕТЕ МАНИПУЛИРАНИ…НАУЧЕТЕ СЕ ДА ОТСЯВАТЕ ИСТИНАТА ОТ ПРЕЧУПЕНАТА И ИЗКРИВЕНА ИХФОРМАЦИЯ НА НЕЧИИ ЛИЧНИ ИНТЕРЕСИ…ОСЪЗНАИТЕ ВСИЧКО В КРАЙНА СМЕТКА ЗАВИСИ ИЛИ ЩЕ МОЙЕ ДА ЗАВИСИ И ОТ ВАС САМИТЕ - КАТОН ЧАСТ ОТ ЕДНИ ЦЯЛО НЕ САМО КАТО ЕДИНИЦА - АКО ВИЕ ОТВОРИТЕ СЕТИВАТА СИ ЗА СВЕТА…ЗА МОЖЕ И ТОЙ ДА ВИ ОГОВОРИ СЪС СЪЩОТО…АДА И РАЯ СА ЧАСТ ОТ ВАШЕТО ЧОВЕШКО СЪЗНАНИЕ…А ПРИРОДАТА СЪЩЕСТВУВА ХАРМОНИЯ…ЕДИН МИГ ЗА НЕЯ МОЖЕ ЗА НАС ДА ТРАЕ ЦЯЛА ВЕЧНОСТ, НО И ОБРАТНОТО Е ВЯРНО ВЪПРОС НА ГЛЕДНА ТОЧКА…НО САМО ЧОВЕК С МИНАЛО МОЙЕ ДА ГРАДИ И БЪДЕЩЕ…Нека помислим какво да направим за да сме част от бъдещето, а не да останем в миналото!

  17. От VENERA78 на Mar 14, 2008

    …OPEN YUOR EYES…НЕ ПОЗВОЛЯВАЙТЕ ДА БЪДЕТЕ МАНИПУЛИРАНИ…НАУЧЕТЕ СЕ ДА ОТСЯВАТЕ ИСТИНАТА ОТ ПРЕЧУПЕНАТА И ИЗКРИВЕНА ИХФОРМАЦИЯ НА НЕЧИИ ЛИЧНИ ИНТЕРЕСИ…ОСЪЗНАИТЕ ВСИЧКО В КРАЙНА СМЕТКА ЗАВИСИ ИЛИ ЩЕ МОЙЕ ДА ЗАВИСИ И ОТ ВАС САМИТЕ - КАТОН ЧАСТ ОТ ЕДНИ ЦЯЛО НЕ САМО КАТО ЕДИНИЦА - АКО ВИЕ ОТВОРИТЕ СЕТИВАТА СИ ЗА СВЕТА…ЗА МОЖЕ И ТОЙ ДА ВИ ОГОВОРИ СЪС СЪЩОТО…АДА И РАЯ СА ЧАСТ ОТ ВАШЕТО ЧОВЕШКО СЪЗНАНИЕ…А ПРИРОДАТА СЪЩЕСТВУВА ХАРМОНИЯ…ЕДИН МИГ ЗА НЕЯ МОЖЕ ЗА НАС ДА ТРАЕ ЦЯЛА ВЕЧНОСТ, НО И ОБРАТНОТО Е ВЯРНО ВЪПРОС НА ГЛЕДНА ТОЧКА…НО САМО ЧОВЕК С МИНАЛО МОЙЕ ДА ГРАДИ И БЪДЕЩЕ…Нека помислим какво да направим за да сме част от бъдещето, а не да останем в миналото!

  18. От Румяна Николова на Mar 14, 2008

    Аз не манипулирам никого. I just said: Believe in the love, accept all things unconditionally, forgiving and releasing all judgments of yourself and others. This is the way to grow spiritually and to win by all circumstances! Because only the pure hearts can love unconditionally. And the love holds the Universe! For those, who understand Englich I recomend to go in de site: astrodreamadvisor.com/free_mayan_readings
    and to fill up the date of birth of himself. Zo you can recieve a Mayan reading. You can learn about your life lessons, your subconcious self and your gides. It´s verry spiritual and usefull.
    За тези, които още не са усвоили английския език искам да кажа: не бъдете подозрителни към новите неща, а се отворете за тях. Вашата интуиция сама ще ви подскаже накъде да вървите, а лъжите и манипулациите са толкова лесни за разпознаване…..защото те не идват от сърцето, много са лакирани (да заслепяват) с логични доводи, но не достигат сърцата, а само рационалното мислене.
    Мили мои момичета и момчета, нищо не губите, ако станете по-добри, прощавайки на себе си и на другите за направените грешки, обичайки себе си, природата и другите същества на Земята и във Вселената. Живейте с любов и в хармония с природата. Само така ще станете част от бъдещето каквото и да е то.

  19. От Кайс на Mar 15, 2008

    Здравейте,

    Не се лъжете относно целите този филм. Филмът е чиста провокация. Погледнете, кои са лицата, които се появяват на екрана, и които се определят като антихристи! На тези, които са посветени малко или много в конспиратологията искам да кажа, че съществата, които управляват света не са Путин, Хилари и сие. Те са невидими за нас. Така че отново ни показват куклите, но не и кукловодите. Относно края на света. Краят му е настъпваше много пъти, но ние сме все тук. Пако Рабан, дори се беше скрил някъдев очакване на апокалипсиса.:))

  20. От alexinvader на Mar 18, 2008

    ФИЛМА Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МАЛОУМЕН - ПРАВЕН Е ОТ СЕКТАНТСКА КОМПАНИЯ ЗА ПРОМИВАНЕ НА МОЗЪЦИ С ГОСПОД- ПОСЛАНИЕТО КУКУРУКУ. КРАЯ МУ Е СМЕХОТВОРЕН!!! ПАЛЕН СМЯХ!! НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ ДА ГО ГЛЕДАТЕ!!!!

  21. От KRL на Mar 18, 2008

    Напълно съм съгласен с alexinvader! Ако някой се чуди какво даправи, то може да си убие времето с него. В началото на мненията беше написано, че цитирам ” В него развитието на събитията са някак си с послания”:)) какви послания видяхте там? Или виждате това, което искате да видите. Гледайте подобни филми с разума си, анализарайте и най-вече наберете повече информация по тази тема, не се превръщайте в папагали, които повтарят разни неща (чути или прочетени) подобно на мантри

  22. От Lyubomir на Mar 18, 2008

    KRL - Много си прав! Съгласен съм с твоя коментар на 100%! Този сайт не за промиване на мозъци, а за намиране на истината! С обща помощ разбира се!

  23. От pecko на Mar 18, 2008

    kakvo da kaja i az neznam!Znam samo 4e za ni6to ne mojem da sme sigurni!!!Ako Zemiata 6te bade uni6tojena ot ne6to moje bi 6te e tova koeto ia e sazdalo…………. Slanceto!Jivot i zdrave do 2012 godina a pak togava 6te vidim kakvo 6te stane!!!mejdu drugoto da ste 4uvali ne6to svarzano s izvanzemni i 2013!u4enite sa razkodirali niakolko jitni kraga i nai ve4e sa nablegnali na edn na koito e izobrazeno izvanzemno a do nego edin krag!v kraga se krielo saob6tenie!VOB6TE NE ZNAM DALI e VIARNO no tova koeto bilo razkodirano glasialo-”Nie 6te doidem pri vas prez va6ata 2013 godina s MIR!sa6testvuvat 143 miliana podobni na nas i vas rasi!MIR!

  24. От калинката на Apr 2, 2008

    Nie trqbva da pazim Zemqta ,zashtoto tq e nashiq dom. E, vqrno che na nqkoi hora ne im puka , no tova e mnogo vajno za vsichko jivo na tazi planeta. Ot tova zavisi bydeshteto na nas i na Zemqta. Trqbva da q pazim chista , zashtoto 23.12.2012g. moge da e fatalna data.No moje i da ne e . ;) Moje vsichko da zapocne ot nachalo da ima pyrvobitni hora , dinovari i izobshto vsichko da e nanovo. A moje i da ne stane nishto moje da e samo obiknoven den ;) . Nie ne iskame da ostanem v minaloto , a da zapazim nashata Zemq !Ako q zapazim moje i tq da ni pazi!
    Imame oshte pochti 5godini da se promenim ako uspeem togava shte nastypi novo nachalo ,no ako ne uspeem togava trqbva pone da se podgotvim za golemiqt apokalipsis koito moje da nastypi. Ako horata ot celiq svqt se podgotvqt moje i da predpazqt Zemqta ot apokalipsisa.No taka ili inyche nie trqbva da se vzemem v race!

  25. От MONOLIT на Apr 10, 2008

    Армагедон е малък астероид, но достатъчно голям, за да спре въртенето на Земята !!!
    Ще намеря къде точно пишеше в Библията - как Земата
    СПИРА въртенето си за един ден !!!
    Ние работим с 0,05 % от капацитета на мозъците си , за да
    не сме развити достатъчно, относно представата за един евентуален апокалипсис !
    НО ТЕОРИТИЧЕСКИ Е ВЪЗМОЖНО, СЛЕД СБЛЪСЪК ЕДНО ТЯЛО ДА ПРОМЕНИ ВЪРТЕНЕТО НА ДРУГО ТАКОВА !!!
    Коментари много, истини също !!!

  26. От MONOLIT на Apr 10, 2008

    В откровението на Йоана пише, как приближава огнена
    колесница !
    Всеки знае, по какъв начин гори нещо, когато навлиза в Земната атмосфера с космична скорост !!!
    Керамичната плочка по корпуса на Совалката се нагрява до 3000 градуса !!!
    Армагедон, също е описан в Библията !
    НЕ САМО ТОЙ МОЖЕ ДА УДАРИ ЗЕМЯТА !!!

  27. От SUNLIGHT77 на Apr 19, 2008

    OPEN YOU EYES - 4ETETE KAKVO E NAPISANO MEJDU REDOVETE…TAM E SUSHESTVENATA INFORMACIA…DRUGOTO E ZA DA BUDE PO RAZBIRAEMO I PO- BLIZKO DO NASETO SUZNANIE…INDUCTION…DEDICTION..DEDUCTION…4OVESHKIAT MOZAK I VSELENSKIQT RAZUM - VREMETO E W NAS I NIE SME VUV REMETO…IZKUSTVE INTELEKT I EKSPERTNA SISTEMA…AKO 4OVEK NE PROUMEE 4E SE NAMIRA V ZALA S KRIVI OGLEDALA NIKOGA NIAMA DA SUZRE REALNIAT SI OBRAZ…VREMETO E W NAS I NIE SME VUV REMETO…

  28. От SUNLIGHT77 на Apr 19, 2008

    OPEN YOU EYES - 4ETETE KAKVO E NAPISANO MEJDU REDOVETE…TAM E SUSHESTVENATA INFORMACIA…DRUGOTO E ZA DA BUDE PO RAZBIRAEMO I PO- BLIZKO DO NASETO SUZNANIE…INDUCTION…DEDICTION..abduction…4OVESHKIAT MOZAK I VSELENSKIQT RAZUM - VREMETO E W NAS I NIE SME VUV REMETO…IZKUSTVE INTELEKT I EKSPERTNA SISTEMA…AKO 4OVEK NE PROUMEE 4E SE NAMIRA V ZALA S KRIVI OGLEDALA NIKOGA NIAMA DA SUZRE REALNIAT SI OBRAZ…VREMETO E W NAS I NIE SME VUV REMETO…

  29. От Т. Андреева на Jun 19, 2008

    ” … но аз все повече мисля, че нещата стават наистина сериозни. …” Аз също мисля така :-)
    ” … Определено интересно нещо във филма прави, че героите се вслушват в своите чувства и усещания вътре във себе си. …” Важен момент. Моите вътрешни индикатори работят все по-усилено.
    Гледах наскоро филма, не е някакъв кинематографичен шедьовър, но дава информация и представа за това какво се очаква около тази дата.

  30. От MONOLIT на Jun 25, 2008

    Количествените натрупвания водят до качествени изменения ! - закономерност………….

  31. От иво на Sep 1, 2008

    MNOGO PLOSAK FILM, SAZDADEN ZA DA NASAZDA STRAH.BADETE PO RACIONALNI I NE HABETE NERVI ZA GLUPOSTI.MAJ SVETA TRJBVASHE DA SVARSHI I PREZ 2000 GODINA AMA NE SVARSHI.SVARSHEKA E SAMO V GLAVITE NA BOLNITE MOZACI.TAKA CHE NE SE PRISAEDINJVAJTE KAM TJH !!!!!

  32. От MONOLIT на Sep 1, 2008

    Творците винаги са изпреварвали времето, може би защото сюжетите са черпени от железните РЕАЛНИ БИБЛЕЙСКИ ИСТОРИИ…..!!!!!

  33. От Mechwarrior на Sep 11, 2008

    IVO!Pisa to4no tova koeto i az iskah da napi6a. 4ovek vinagi si e izmislql razni dati, neznaino za6to.Mojebi za6toto e 4ovek. I 6te prodaljava da si izmislq. Moje bi kato mine tazi data, sledva6tata 6te e 2112.12.12 , a moje bi v minaloto sa mislili 4e 1212.12.12 6te svar6i sveta. Kataklizmi vinagi e imalo i 6te ima.Vseki den umirat hora i 6te umirat. Tova e 4ast ot jivota i vselenata. Prosto si jiveite jivota !!!

    P.S. Nqkoi ot vas mi zvu4at kato sektanti :) s izvinenie

  34. От tonity на Sep 24, 2008

    tova e ne6to mnogo hubavo i ni6to 4e e za bade6teto……..
    (clap)(clap)(clap)

  35. От RudolfHess на Nov 17, 2008

    tozi film e sektantski sushto kakto i selestinskoto prorochestvo ako ste gledali

  36. От MONOLIT на Nov 18, 2008

    http://www.cinefish.bg/trailers_enter.php?id=672
    интересен адрес !!!

  37. От К на Nov 20, 2008

    Филма е една типична холивудска боза

  38. От Кирчо на Nov 22, 2008

    тук виждам че хората не знаят какво означава армагедон. За тези които не знаят - от еврит думата означава бойното поле където земните царе ще се изправят срещу небесните…

  39. От MONOLIT на Nov 25, 2008

    Скъпи Кирчо, питам Те:
    Има ли астероид с Име ” Армагедон ” ?
    Дали мястото където ще падне ще носи Неговото Име ???

  40. От MONOLIT на Nov 25, 2008

    Откровение на Иоан ! 17-та глава
    …може би тук ще стане сблъсъка…

    16:16 И събраха ги на мястото, което по еврейски се нарича Армагедон {Т.е. Хълмът на Магедон или )?) на поражението.}.

  41. От MONOLIT на Jan 10, 2009

    А защо да не си представим друга картина :
    Планетите, заедно със Слънцето от Слънчевата система се търкалят в пространството !
    На определената дата през 2012 внезапно гигантска тръба на прахосмукачка засмуква всичко !
    Защо не тази гигантска тръба да НЕ Е ЧЕРНА ДУПКА!
    Ако времето се ускорява, явно отиваме към тази
    МОГЪЩА ЧЕРНА ДУПКА !!!

  42. От MONOLIT на Jan 10, 2009

    Справка :
    ….откритата наскоро черна дупка в Нашата Галактика !

  43. От martin на May 6, 2009

    какви са тиљ глупости краљ на света

  44. От ioana на May 18, 2009

    jivei dneska za,6toto

  45. От ioana на May 18, 2009

    jivei dneska za,6toto ne znae6 kakvo mojae da ti sae sly4i ytre

  46. От Miroslav на May 19, 2009

    Ioana.. Ak0 jiveem dnes bez da mislim za ytre …. Vinagi shte se sluchi neshty koeto neochakvash ‘

  47. От Damian27 на May 19, 2009

    Аз имам три информации, не знам дали са верни:
    1. До 2012г. действиетлноста ще се разцепи на 2 версии. В едната част от хората ще си останат в трето измерение под контрол и терор на Новия световен ред. В другата версия част от хората ще влязат в четвърто измерение и ще живея по-добре.

    2. Преди няколко десетилетия е избухала свъхнова звезда в съзвездие Орион и ударната светлинна вълна ще достигне до нас 2012г., прехвърляйки ни в четвърто измерение.

  48. От Miroslav на May 19, 2009

    ili sa verni ili ne.. DAmian27 nameri me v skype Miro4542

  49. От Damian27 на May 19, 2009

    3. Нашето слънце е станало от водородна на хелиева звезда през 1972г. при което се е разширило и свило, изпарявайки Земята. Хората трябвало да се включат към решетката на Христовото съзнание около земята минавайки в 4-то измерение още 1972г., за да оцелеят, но нямали готовност. За да не се спре еволюцията на хората, извънземните от Сириус, създали холограмно копие на реалноста и ние живеем в него до 2012г., когато трябва да влезем в истинската реалност.- откачена информация нали :)

  50. От краси_краси на May 24, 2009

    много ме е страхх

  51. От МОНОЛИТ на Jun 8, 2009

    Скъпи мили, малки,нежни мравки,гравитацията на Луната е толкова голяма , че предизвиква приливи от 30 см. до 16 метра !0свен това - влияе на всяко живо същество, както и предизвиква земетресения, нагъвайки земната кора !Тя обикаля около Земята ! Сещаме Се,че ако тяло - по голямо или колкото Нея, доближи Земята по друга орбита, ще СА ВЪЗМОЖНИ НЕОБРАТИМИ ПРОЦЕСИ ! Да продължавам ли ?

  52. От joremimi на Jun 22, 2009

    ОФ!

  53. От МОНОЛИТ на Jun 22, 2009

    Дамяне, би ли обяснил , как една светлина ше фърли някой в четвъртото измерение ! И ти ги плещиш едни…. Ако ставаше така, май треее да сме в шестото измерение вече…. колко светлини, додоа и си отидоа….!!! … хе хе хе…

  54. От WT VQ3 на Jun 22, 2009

    AMA NALI NUTON E PREDVIDIL 4E E PREZ 2060 OF VE4E NZ NO ME E STRAH

  55. От olivar_t на Jul 2, 2009

    Abe , hora!
    Niama li da se vkli4i niakoE PROSVETENO SA6TESTVO, ama v bukvalnia smisal na dumata-njakoi bezkoristen Voda4, GURU , U4itel. Neka da se javi vednaga, Molja!!! Neka da ni osvetli kakvo to4no da pravim sas sebe si i pomejdu si…

    da, 6te stane ne6to, i az taka sam 4ela razni ne6ta po temata.
    No neka da znaem kakvo da napravim, za da preminem v 4 -to izmerenie…
    4ela sam za meditacii, iz4istvane na finnoto tialo i t.n.
    ama ako tuk naistina ima njakoi, koito e najasno - neka dade nasoka…. i …Neka Bade Istinata!!! omraznaha mi predpolojenia i gledni to4ki.

    Vmesto filosofii, neka da Deistvame!
    … ne znam…

    Moje bi ako vseki individualno se pomoli na onova, v koeto vjarva, 6te mu se pokaje i otgovora , i re6enieto … ?!

    Li4no az vjrvam v Polojitelnoto razvitie na sabitiata.

    Ima6e edin film -`Sfera`(mai se kazva6e),gledal li go e njakoi?
    Tam stava6e vapros za kosmunavti , koito se natakvat na “NE6TO“ V KOSMOSA,KOETO NE6TO OBA4E REALIZIRA MISLITE na horata , deto sa imali kontakt s nego…
    Mislja 4e sas sigurnost ne biva da ima Strah vav vseki ot nas… Nikakav strah i samnenija za ni6to…

    A lubov.
    Neka da njama stradanie!!! Molja !!!
    Sveta na dualizma ni izmorjava ponjakoga. Sigurna sam 4e vseki go e use6tal i si e kazval dumite“NE E 4ESTNO“ … Dalboko v sebe si use6tam, 4e e vazmojno da sa6testvuva “Perfektnoto“-kadeto ni6to ne lipsva…

    6te spomena 2 knigi:

    “Razgovori s Boga“-Neel Donald Walsh

    i

    Patrisha Kori-“Kosmosa na Du6ata“(s podzaglavie: “Zov za probujdane na 4ove4estvoto“)

    Vav vtorata kniga pi6e mnogo po temata za 2012 godina - za6to i kak se slu4vat ne6tata…

    li4no az ve4e ne znam na kakvo da vjarvam. Znam samo edno 4e use6tam Dobroto v sebe si !!!
    kakto njakoi e kazal:
    “Vsi4ko v imeto na dobroto i ZA Nego“
    znam i 4e kogato doide momenta, bez zna4enie dali 6te e 2012 ili … njama zna4enie koga… ne biva da ima v Sarcata NI strah, a Vjara i 6tastie, 4e vsi4ki sme 4ast ot “Cjaloto“ i taka 6te bade vinagi … ta dori i da sme prosto Eksperiment na po-vis6a civilizacia… ha-ha -dori tja e sazdadena ot “NE6TO“PO-VIS6E OT NEJA…

    Vinagi imame Izbor!!! Izberete polojitelnoto s polojitelna razvrazka…
    a moje bi , samo v dualizvma ima zavrazka-razvrazka…

    Istinata e 4e vsi4ko e Prosto sa6testvuvane-a formata e izbor i ne6to kato formalnost…

    ne6atata, za koito pi6a ne znam dali sa verni, oba4e az sam samo edno neprosveteno sa6testvo s malko znania… ne sam nito u4en, nito Joga … taka 4e, jasno vi e…

    To4no zatova v na4aloto pomolih da se javi njakoi Prosveten …
    (bez bazic).

  56. От Damian27 на Jul 4, 2009

    Намерих инфо 26 стр. какво може да стане 2012 , ако някой го иска да ми пише, че не може да се публикува заради авторски права - dami_sy@abv.bg
    Достоверност на информацията 60%.

  57. От МОНОЛИТ на Jul 21, 2009

    Дамяне, копни и пейстни есенцията на тва инфо !?
    Не е необходимо цели 26 стр. да пействаш, нали !?

  58. От LadyM на Jul 27, 2009

    Какво ще кажете между връзката вегетарианска храна и преминаване в четвъртото измерение?
    Вярно ли е, че хората на животинска храна ще полудеят скоро и няма да могат да преминат в четвъртото измерение?

  59. От МОНОЛИТ на Jul 27, 2009

    LadyM, както знаеш животинската храна е от живи животни, които са избити, за да се храним ние ! Проблемът е че, животното умира не винаги моментално, за да не може да отдели опасни стресови киселини из тялото си от шока , който изпитва !Тоест, сещаме се защо някои хора, които папат предимно месо са агресивни…. лудите са агресивни май, а ?…. е , има и тихилуди, но това е друга тема…

  60. От mm на Jul 30, 2009

    olivar_t v momenta sme vav 2 roto izmerenie neznam kak si se oburkal :)

  61. От Damian27 на Aug 1, 2009

    Ето есенцията на материала за 2012г., която МОНОЛИТ поиска. Съкратих я от 26 до 10 стр., извинявам се ако е дълга:
    Смяна на измеренията
    Великата промяна
    Междупространствен преход означава, че една планета или някакво космическо тяло се прехвърля от едно измерение в дру¬го. В нашия случай става въпрос за издигане от трето в четвърто измерение. Точно това предстои на планетата като цяло и на всич¬ки нейни обитатели.
    Въпреки че процесът вероятно ще бъде много кратък, можем да разберем през какви промени ни предстои да преминем.

    Общ поглед върху смяната на измеренията
    ЕТО какво се случва обикновено при планетите от нашата га¬лактика: отначало магнитното поле отслабва и става неустойчи во, следва срив на обитаващите ги цивилизации и накрая настъп¬ва последната фаза. По правило тя продължава най-малко три месеца и не повече от две години. През този период обществото започва да се разпада и става опасно дори просто да си жив. Разрушават се всички системи, които поддържат съществува¬нето му, и навсякъде настъпва хаос. Тъкмо за тези времена се подготвят повечето религиозни системи.
    Следва периодът от 5-6 часа непосредствено преди началото на междупространствения преход. Той е много особен, защото четвъртото измерение започва да прониква в третото.
    Но когато започне истинският преход, няма място за съм¬нения. Ще се наблюдават специфични промени на цветовете и формите, които трудно ще се поберат в умовете на повечето хора. От този момент нататък ще напуснем третото измерение. Вероятно тогава ще се измести и оста на въртене на Земята, но ние няма да разберем това, защото на практика ще се окажем в ново пространствено-времево измерение. Разбира се, същест вуват и други варианти на прехода, но обикновено той протича по този начин.
    След като преминем през Пустотата, ще навлезем в четвър то измерение. Животът на Земята ще се промени кардинално,
    Приведеният по-долу сценарий разказва подробно как обик¬новено става преходът към други измерения във Вселената, но Земята е особен случай. Най-напред ще ви опиша нормалната трансформация, т. е. как би трябвало да протече естественият процес, но при нас почти сигурно няма да стане точно по този начин. Историята може да промени своя ход и да се развие съвсем различно от това, което сега ще ви разкажа. Зависи от любовта ни един към друг като планетарна раса от човешки съ¬щества. Накрая ще ви представя една алтернативна хипотеза. Твърде рано е да предвидим дали точно така ще се случи, но това е една от възможностите.
    Първите признаци
    Първият признак за началото на прехода към друго измере¬ние е рязкото отслабване на геомагнитното поле. Накрая геомагнитното поле вероятно ще спад¬не до нула. Това се е случвало многократно в земната история.
    Ако стане така, събитията могат да се развият по няколко сценария. Полето може да се преобърне и полюсите да сменят местата си. Или след като достигне до точка нула, да се възста¬нови старата конфигурация, но по съвсем друга ос. Магнитното поле би могло да се измести по различни начини, но за вас и ва¬шето извисяване това едва ли ще има голямо значение. Вие вече няма да сте тук, на това ниво на земното измерение, затова една ли ще преминете непосредствено през този процес.
    Наблюдават се и други, по-фини енергийни промени, напри¬мер честотата на Шуман (основната резонансна честота на пла¬нетата Земя), които ще настъпят преди самия междупространст-вен преход, но най-големи са геомагнитните.
    Особеното значение на геомагнитното поле е свързано с въз¬действието му върху човешкия мозък, при условие че то спадне до нула и остане в това положение повече от две седмици. В зората на космическите полети руснаците забелязали, че когато космонавтите се намирали извън земното магнитно поле повече от две седмици, те буквално полудявали. Точно това се е случило и след Падането, когато потънала Атлантида - хората изгубили паметта си и се държали като ненормални. Очевидно то поддър¬жа нашата памет цяла и здрава, подобно на магнетофонна лента, и това е свързано с нашите емоционални тела. Затова руснаци¬те изобретили малки устройства, които космонавтите носели на коланите си, за да поддържат нормално електромагнитно поле около себе си, докато са в околоземното пространство. Сигурен съм, че и НАСА е направила същото.
    На пръв поглед изглежда странно, че геомагнитното поле въздейства върху нашите емоции, но помислете какво се случ¬ва при пълнолуние. Луната го променя съвсем незначително и все пак последствията са очевидни. Проверете полицейските доклади в повечето големи градове по света за дните преди, по време и след пълнолуние. През тези три дни се регистрират по¬вече убийства, изнасилвания и тежки престъпления в сравнение с всички останали. Но когато магнитното поле слезе до нула, проблемът става много по-сериозен. Дори движението на фон¬довите борси по света се базира върху човешките емоции, така че представете си до каква повсеместна бъркотия може да до¬веде силното колебание на земното магнитно поле, особено ако продължи повече от две седмици.
    Периодът преди прехода
    Обикновено той продължава от три месеца до две години. Отличава се най-вече с това, че поради промените в геомаг¬нитното поле хората започват да се държат като луди. Това води до разпадане на социалните системи по света. Фондовите борси се сриват, правителствата стават недееспособни и обя¬вяват военно положение, но това не помага, защото и военните имат същите проблеми. Процесът се съпровожда от недостиг на храни и пълна безпомощност. На всичкото отгоре повечето хора полудяват и се хващат за оръжието. На Земята не остава нито едно сигурно място.
    Обаче благодарение на изключителната помощ от страна на нашите духовни извънземни братя и поради невероятна¬та промяна на съзнанието, която успяхме да постигнем, сега имаме чудесната възможност да не изживяваме такъв опа¬сен период, а дори и да се наложи, той ще трае много кратко. Всъщност няма да се учудя, ако изобщо не получим никакво предупреждение, освен онези 5-6 часа, за които ще говорим по-нататък.
    Последните 5-6 часа преди прехода
    През тази фаза се наблюдават странни явления. Двете изме¬рения започват да се наслагват едно върху друго. Седите си в стаята и изведнъж пред вас просто от въздуха се появява нещо. което не се побира в ума ви - някакъв обект от четвъртото изме рение, който не се вписва в разбиранията ви за реалността. Цве¬товете са просто немислими. Те са изключително ярки и сякаш греят отвътре със собствена светлина. Като че ли цветът не се отразява, а по-скоро се излъчва от странния обект. А самият тон има необясними за вашия ум форми. Предметите от четвъртото измерение не приличат на нищо видяно досега. Но всичко е на¬ред; това е естествено явление.
    Горещо ви препоръчвам да не докосвате тези предмети Иначе мигновено ще бъдете засмукани в четвъртото измерение По-лесно ще ви бъде да не бързате толкова много. Ако все пак не успеете да го избегнете - какво пък, значи такава е волята Божия.
    Изкуствените материали и луциферните мисъл-форми
    Следващият феномен, който вероятно ще наблюдавате, се от¬нася до природата на реалността, в която живеем - творението на Луцифер. Първичната реалност е създадена така, че всичко в нея е свързано и се развива според Божествения план. Но в реалността на Луцифер има много изкуствени предмети, про¬изведени с помощта на технологиите. Ако не са направени от природни материали, те няма да могат да преминат в четвъртото измерение, а ще се разпаднат до първоначалните си елементи. Синтетичните материи също биха могли да се изпратят в следва¬щото ниво, но за целта трябва да се създаде особено енергийно поле, което да ги задържа цели.
    Нещо повече, изкуствените обекти имат определена степен на стабилност. Някои от тях не са много далеч от естествените, например стъклото. То е просто разтопен пясък. Но други ма¬териали, като съвременните пластмаси, са твърде откъснати от природата и това ги прави много нестабилни. Така че, по време на 6-часовата фаза на прехода някои синтетични предмети ще се разтопят или ще се разпаднат по-бързо от други в зависимост от устойчивостта си. Автомобилите са направени от пластмаса и други изключително нестабилни материали, затова те до голяма степен ще се разрушат и частично ще се разпаднат до първич¬ните си елементи. Затова и повечето от съвременните жилища няма да бъдат безопасни по време на прехода.
    Следователно, когато събитието настъпи, най-добре е да се намирате сред природата, а ако не можете, значи такава е волята Божия. Аз не бих се притеснявал по този повод. Само ви инфор¬мирам, за да разберете кога започва преходът.
    Ще обясня малко по-подробно. Синтетичните предмети фак¬тически са просто мисли, създадени от и чрез експеримента на Луцифер. Те не съществуват в първичната реалност. Сигурно ви е трудно да ги възприемете просто като мисли. По-добре да ги наречем „мисъл-форми”. Те идват от мястото, което инду-истите наричат „ментален план” - от по-високо измерение - и бавно се процеждат надолу през нивата, докато спрат тук, в трето измерение.
    От човешка гледна точка някой измисля нещо, представя си го и после търси как да го осъществи. Хората го сътворяват но един или друг начин и го материализират на Земята. Няма зна¬чение дали става въпрос за един човек, или за група. Онзи (или онези), който го изработва, не притежава този предмет на земно ниво, дори да се смята за негов създател. Той се удържа цял с помощта на нашата третоизмерна човешка решетка около планетата. Това е решетката на съзнанието на всички хора в това измерение. Ние живеем в една реалност по „взаимно съгласие”, поддържана от обща решетка, затова ако някой умре, създаде¬ният от него обект продължава да съществува. Но ако цялата решетка се разруши, обектите ще се разпаднат до елементите, от които са направени, и от тях няма да остане и следа. А преди или по време на прехода тя със сигурност ще изчезне.
    Очевидно хората, които отсега започват да полудяват поради промените в геомагнитното поле, ще се почувстват още по-зле, като видят как се разпада реалността на Луцифер и как предме¬тите започват да изчезват или да се разрушават. За щастие това ще трае по-малко от 6 часа.
    Според Едгар Кейси и други ясновидци, на Земята са живели много други напреднали цивилизации, но от тях не са останали почти никакви следи. Вече обяснихме по каква причина. Синте¬тичните им материали не са преминали през последния между-пространствен преход преди 13 000 г. или по-раншните. При всяко издигане до следващото измерение Бог разчиства околна¬та среда на първичната реалност.

    Планетарните преходи
    Всеки човек, живял някога на Земята, вече е преживявал пре¬хода. Няма как иначе - щом е попаднал тук. Това е неоспорим космически факт. Когато и откъдето и да сме дошли, е трябвало да преминем през Великата Пустота, за да стигнем дотук (освен ако не идваме някъде съвсем отблизо), следователно сме сме¬нили измеренията. В деня, в който сме се родили като бебета на Земята, сме преживели междупространствен преход. Премина¬ли сме от един свят в друг, но сме го забравили поради непълно¬ценната човешка памет.
    Шестте часа преди прехода
    Нека разгледаме последните шест часа. Събуждате се в ясна¬та прохладна утрин в чудесно настроение. Ставате от леглото и се чувствате малко особено - някак олекнали. Решавате да се из¬къпете. Пускате крана и чакате да се напълни ваната, но усещате нечие присъствие зад гърба си. Обръщате се и виждате нещо го¬лямо, светещо в необикновени ярки цветове, което плува покрай стената на около метър над пода. Докато се чудите какво става, отникъде се появява още едно по-малко нещо и двете започват да кръжат наоколо.
    Изхвръквате от банята и влетявате в спалнята, обаче тя цяла¬та е пълна с такива малки странни нещица. Отначало мислите, че полудявате или че развивате мозъчен тумор, който уврежда въз¬приятията ви, но изобщо не е така. Внезапно подът пред вас се разцепва и цялата къща започва да се накланя. Тичате на двора, където всичко изглежда нормално - само дето е пълно с онези невероятни неща, които си летят насам-натам.
    Решавате да седнете и да не мърдате. Концентрирате се и чакате, защото онова, което предстои да се случи, е благословено от Бог. Няма нужда да ходите никъ¬де. Предстои ви най-удивителното пътешествие, което можете да си представите. То е древно и същевременно съвършено ново. То е нещо прекрасно и вие се чувствате фантастично. Чувствате се по-живи от когато и да било по време на същес¬твуването си в обикновената земна реалност. Всеки ваш дъх е изумителен.
    Хвърляте поглед към поляната, откъдето се надига блестяща червеникава мъгла, която сякаш излъчва собствена светлина. Постепенно тя запълва пространството около вас и не след дъл¬го ви обгръща изцяло. Тя всъщност не прилича на обикновената мъгла, каквато сте виждали досега. Струва ви се, че е навсякъде, дори я дишате.
    В тялото ви се появяват странни усещания. Не неприятни, просто необичайни. Забелязвате, че червената мъгла бавно се превръща в оранжева. Малко след това тя вече е жълта. Жъл¬тото бързо става зелено, после синьо, пурпурно, виолетово, накрая ултравиолетово. После в съзнанието ви избухва мощен взрив от чиста бяла светлина. Тя не просто ви обгръща - ся¬каш вие самите сте тази светлина. За вас не съществува нищо друго на света.
    Последното усещане продължава дълго. Бавно, много бавно бялата светлина става прозрачна и отново започвате да виждате мястото, където седите. Само че всичко изглежда метално, ся¬каш е направено от чисто злато - дърветата, облаците, животни¬те, къщите, другите хора - освен вашето тяло, което може и да бъде, а може и да не бъде златно.
    Почти незабележимо златната метална реалност става проз¬рачна. Постепенно всичко заприличва на златно стъкло. Можете да виждате през стените; гледате как зад тях се движат хора.

    Пустотата - три дни тъмнина
    Накрая златната метална реалност започва да се замъглява и да чезне. Яркото злато помътнява и постепенно губи бля¬съка си, докато накрая целият свят потъва в черен мрак. Тъм¬нината ви обгръща отвсякъде и старият ви свят изчезва зави¬наги. Вече не виждате нищо, дори тялото си. Осъзнавате, че стоите стабилно, но същевременно сякаш плувате във възду¬ха. Светът, който познавате, вече го няма. Не се бойте. Няма причина за страх. Всичко е напълно естествено. Навлезли сте в Пустотата между третото и четвъртото измерение - Пусто¬тата, откъдето всяко нещо е дошло и където трябва да се вър¬не. Навлезли сте в прохода между световете. Тук няма звук и светлина. Няма никакви сетивни възприятия. Няма какво друго да правите, освен да чакате и да усещате благодарност, че сте се съединили с Бог. Вероятно в този миг ще заспите. Това е нормално. Ако останете будни, ще ви се стори, че е изминало много, много дълго време. На практика продължава само три дни.
    За да бъдем съвсем точни, този преход трае от два дни и чет¬върт (най-краткият известен досега) до около четири дни (най-дългият от всички). Обикновено минават около три денонощия и половина. Разбира се, тук говорим за земни дни, но това време е субективно, а не реално, защото времето - такова, каквото го поз¬наваме - не съществува. Сега се намирате в „края на времената”, за който говорят майте и много религиозни и духовни течения.
    Новото раждане
    Следващото преживяване е твърде шокиращо. Носили сте се в мрака на нищото около три дни, макар че на някаква част от вас може да са й се сторили хиляди години. После съвсем неочаквано, само в един миг, целият свят избухва в ярка бяла светлина.
    Най-вероятно това преживяване ще ви се стори съвършено ново - всъщност току-що се родихте в една нова реалност. Вие наистина сте малко бебе. Също както при раждането ви на Земята - идвате от едно тъмно място и излизате на светло; донякъде сте заслепени и не знаете какво, за Бога, става тук. Усещането е почти същото. Поздравления! Току-що се родихте в блестящия нов свят!
    Когато се адаптирате към ярката светлина, за което е нужно време, започвате да виждате цветове, каквито не сте срещали досега и дори не сте подозирали, че съществуват. Всичко наоко¬ло, цялата реалност, всички усещания ще бъдат странни и непоз¬нати за вас, като изключим онези малки нещица, които плуваха наоколо малко преди прехода.
    В действителност това е нещо повече от повторно раждане Когато се родите на Земята, отначало сте малко дете и растете докато станете възрастни. Обикновено се смята, че когато до тигне зрелост, човек престава да расте. Може да ви прозвучи странно, че един възрастен става дете в новия свят, докато сами не се убедите в това. По същия начин ще започнете да растете, докато не достигнете тукашната зрелост. Възрастните в новия четвъртоизмерен свят са доста по-високи от нас. Мъжете дости¬гат 4,5-4,8 м, а жените -3-3,5 м.
    Тялото ви изглежда плътно, както на Земята, но е различно в сравнение с триизмерната реалност. Всъщност, ако можехте да се върнете на Земята, никой нямаше да ви забележи. Все още имате атомна структура, но атомите ви до голяма степен са се превърнали в енергия. Вие самите сте се превърнали почти из¬цяло в енергия и съдържате много малко материя. На Земята щяхте да преминавате през стените, но тук тялото ви е плът¬но. Това ново раждане е последният ви живот в тази привична структура. В пето измерение, което ще дойде скоро след четвър¬тото, животът няма конкретни форми. То безформено състояние на съзнанието. Няма да имате тяло и ще можете да бъдете едно¬временно навсякъде.
    В четвърто измерение времето е напълно различно. Няколко минути на Земята отговарят на няколко часа тук, затова само след две години ще достигнете зрелост. Но животът ви в новия свят не означава само да пораснете на височина, както става на Земята. Има такива нива на познание и съществува¬не, които трудно бихте си представили скоро след навлизане¬то си в четвърто измерение, също както едно земно бебе не може да разбере астрофизиката.
    Мисъл и оцеляване
    Ето че сега сте бебе в един нов свят. Но далеч не сте безпо¬мощни. Вие сте могъщ дух, който може да контролира цялата реалност със силата на мисълта си. Каквото си помислите, се случва начаса! Макар че отначало едва ли ще го разберете. На повечето хора им трябват няколко дни, докато свържат двете неща, обаче този период е най-важен. Ако не успеете да го осъз¬наете, през тези дни може да се реши съдбата ви и вашето оце¬ляване в новия свят.
    Представете си само, родили сте се преди няколко минути, а вече започва най-голямото изпитание в живота ви. Когато се отвори прозорецът към четвъртото измерение, всеки може да премине през него, но определено не всеки може да остане.
    Ние открихме, че на този етап се оформят три различни групи. Първо, там пристигат хора, които са готови за прехода. Те са се подготвили още на Земята чрез начина си на живот. Второ, има хора, които не са готови, защото са изпълнени с толкова страхове, че не могат да напуснат триизмерния свят и да преминат през Пус¬тотата - те незабавно се връщат на Земята. Накрая, третата група преминава, но не е съвсем подготвена за новото си съществуване.
    Те са достатъчно готови да се прехвърлят в четвъртото из¬мерение, но не и да останат в него.
    Недостатъчно подготвени означава, че хората са донесли със себе си всичките си страхове и омраза. Когато се озоват в този толкова странен свят, в тях се надигат страх и гняв. Но понеже не знаят, че каквото си помислят, тутакси ще се материализира, опасенията им започват да се проявяват реално.
    При хората от този тип обикновено се разиграва някакъв сце¬нарий, който ги изхвърля от по-висшите измерения и ги завежда обратно в света, от който са дошли.
    Край на всички болки и страдания, които сте преживели в ми¬налото. Животът ви вече е преминал на друго ниво - прекрасно и свято. Сега при вас съзнателно се завръща целият смисъл и цел на живота. Започвате един древен и същевременно нов начин на съществуване, който ви принадлежи. Той винаги е бил ваш, но ня¬кога сте се отказали от него. Но ето, че се връщате в онова състо¬яние, когато Бог присъства навсякъде в живота. Той се проявява във всеки дъх, който навлиза в лъчезарното ви тяло от светлина.

  62. От Силви на Aug 11, 2009

    Здравейте, попаднах случайно на едно списание в което много точно и с много доводи и доказателства успяха да опровергаят всички твърдения за свършека на света. Ще започна от там, че самия режисиор твърди че не вярва в края на света през 2012г. За него това е еднадобра идея за филм. Така Нострадамос имал предсказание, че 2012 е свуршека на света, но както всички знаем той много пъти е грешал, а и предсказаниятаму не свършват въпросната година. Въпросната планета Нибуро реално не съществува,а дори и да съществува следкато трябва да удари земята вече трябва да се е насочила на сам. Което ще рече че трабва да е засечена от някой сателит, което не е така. Календара на Майте наистина свуршва 2012г., но когато един цикул свурши започва броенето от начало. Все пак календар който работи 6000 години битрябвало да се нулира все някога. Магнитното поле на земята се променя дори и в този момент но това става толкова бавно и не осезателно, че вероятноста да се смени мигновенно е реално нулева. Слунцето наистина 6те застане в екватора на галактиката ни, но то пътува от доста време на там. Не се шашкаите бе хора преживяхме 1999, не умряхме, преживяхме 2000 и пак не изчезнахме и тази 2012 ще мине и какво ще чакаме 2020? Стига стия страхове. Е товае :)

  63. От viky на Sep 17, 2009

    ot kude da go drupna toq film da go gledam

  64. От ivch3to0 на Nov 14, 2009

    dano da ne se sluchva nikoga :)

  65. От ivch3to0 на Nov 14, 2009

    huuuu we

  66. От toni на Nov 23, 2009

    az ne viyarvam :d :D

  67. От МОНОЛИТ на Nov 24, 2009

    Дамянееееееее, Този Сайт май има лимит !
    Ше Ти обадя в едно изречение ! Гледаш, нали !
    Трите измерения са вписани в четвъртото такова, което е ВРЕМЕ !!! Има хипотези за 5-то и 6-то !
    Друг е въпроса че има ПАРАЛЕЛНИ СВЕТОВЕ С НАШИЯ, И ОТТАМ ПАРАЛЕЛНИ ИЗМЕРЕНИЯ, КОИТО НАШИТЕ МОЗЪЧЕТА, ЯВНО НЕ МОГАТ ДА ПОБЕРАТ !!! Толкова ли е трудно
    с две , три изречения да обясниш нещата….!….

  68. От МОНОЛИТ на Nov 24, 2009

    Също така : Някои хора НЕ ЗНАЯТ че изразът:
    “Извинявам се” е погрешен ! Излиза че субектът се е самоизвинил! Що за нахалство ! Би трябвало субектът ДА ИЗЧАКА , ДА ГО ИЗВИНИ някой друг субект !!! Справка : Книгата ” Етиката в обществото ” !

  69. От МОНОЛИТ на Nov 24, 2009

    Иначе за филма :
    Много Ми липсваше сблъсък с друто планетарно тяло!
    Спомняте ли Си филма на Фелини :
    “Репетиция на оркестър ”
    Никой не очакваше топката, която промени нещата !

  70. От Roko на Nov 29, 2009

    и по тъпи филми съм гледал

  71. От nadejda shfaarz на Feb 4, 2010

    MI MISLQ 4E 6TE SE SLY4I NE6TO 2012

  72. От nadejda shfaarz на Feb 4, 2010

    ve4e i bez drygo ima 2 godini da widim kfo 6e se sly4i am sam mn mlada da ymiram ;(

  73. От Евгения на Feb 23, 2010

    Многи ни е слаба ВЯРАТА В Б О Г А и от там идват всичките ни беди!Имаме възможност да променяме съдбата си със свободната си воля,която ни е дадена,но за сега от неверие не ставаме по-добри и ще ни споходи написаното в последната книга в БИБЛИЯТА-Откровенията на Св.Йоан Богослов,но там пише,че ше бъде възстановен храма на Соломон в Йерусалим,антихриста/като световен диктатор/,ще се настани в храма ще започнат много гонения и лошотии,но ще слязат от небето двамата,които са вземени там още живи/нямат земна смърт/,които всъщност са Илия и Енох,антихриста ще ги убие и цял свят ще гледа три дни мъртвите им тела по улиците на Йерусалим и след това,като всички хора-вече мъртви ще бъдат вземени при Бога и остават точно три/3/ години до идването на Божия син,за битката си с Антихриста.Да предположим,че храма на Соломон ще бъде съграден за седем дни,Антхриста ще се настани там,Христос ще вземе при себе си вярващите в НЕГО и ОТЦА МУ,Илия и Енох ще слязат да разобличат Антихриста,ще бъдат убити и остават три години.Докато се случи всичко това имаме най-малко поне още три години,за това нека ги използваме да умножим ВЯРАТА си,да спазваме БОЖИИТЕ наредби и закони,та може и да ни се размине,а ако не то да се надяваме,че ще сме от избраните,спорeд милостта на БОГА,грабнати на небето,за да не преживеем ада,който ще ни очаква на земята,но пак повтарям,че имаме време да потърсим прошка и зтвърдим ВЯРАТА си в БОГА,а на всички останали дяволски пророци-ПРОСТО НЕ ВЯРВАМ.ВСИЧКО Е В БОЖИИТЕ РЪЦЕ.

  74. От МОНОЛИТ на Feb 26, 2010

    Може ли смяната на магнитното поле на Земята и Слънцето да сложи край на човешката цивилизация през 2012 г.?
    Земното магнитно поле е съставено изцяло от желязо и малко хром !
    То плува и се върти в течна пихтиеста маса - лава - разстопен метал !!!
    При въртенето на Земята , това ядро се измества, като на определени периоди, изместването му причинява смяна на полюсите !
    Според компютърни специалисти, работещи в група с геофизици и астрофизици, Земята и Слънцето ще преминат през процес на смяна на магнитното поле през 2012 година. Последният път това се е случило преди милиони години, когато са изчезнали динозаврите. Частна компания за изследвания и анализи в Хаидербрад предсказва огромен катаклизъм през 2012 година.
    Смяната на магнитното поле е процес, при който северният и южният полюс си сменят местата. Когато това се случва, в определен момент, магнитното поле на Земята достига нулев Гаус, което означава, че Земята има нулев магнетизъм. Когато това съвпадне с дванадесет годишен цикъл на смяна на слънчевото поле възниква сериозен проблем.
    Съгласно компютърният модел на Хаидербрад, смяната на полетата на Земята и Слънцето могат да причинят сериозни проблеми освен неизправност в електроните уреди и загуба на ориентация сред миграционните птици, а именно:

    - Имунната система на всички животни, включително и на хората, значително ще отслабне

    - Земната кора ще премине през нарастваща вулканична дейност, тектонични движения, земетресения и свлачища

    - Земната магнитосфера ще отслабне и космическата радиация от Слънцето ще нарасне рисковано, причинявайки ракови заболявания

    - громни астероиди ще бъдат привлечени към Земята

    - Земното гравитационно поле ще претърпи промяна, въпреки че никой не знае точно каква

    Ако прибавите и тези опустошителни сценарии, лесно може да видите, че казано по-просто, Земята може да стане неподходяща за човешката цивилизация през 2012 година и за тези, които живеят на или около земната кора. Може би това се е случило и с Марс преди милиони години…

  75. От МОНОЛИТ на Feb 26, 2010

    Може ли смяната на магнитното поле на Земята и Слънцето да сложи край на човешката цивилизация през 2012 г.?
    Земното Ядро, което създава земното магнитно поле е съставено изцяло от желязо и малко хром!
    То плува и се върти в течна пихтиеста маса - лава - разстопен метал !!!
    При въртенето на Земята , това ядро се измества, като на определени периоди, изместването му причинява смяна на полюсите ! Самата смяна може да стане и за 24 часа !
    Според компютърни специалисти, работещи в група с геофизици и астрофизици, Земята и Слънцето ще преминат през процес на смяна на магнитното поле през 2012 година. Последният път това се е случило преди милиони години, когато са изчезнали динозаврите. Частна компания за изследвания и анализи в Хаидербрад предсказва огромен катаклизъм през 2012 година.
    Смяната на магнитното поле е процес, при който северният и южният полюс си сменят местата. Когато това се случва, в определен момент, магнитното поле на Земята достига нулев Гаус, което означава, че Земята има нулев магнетизъм. Когато това съвпадне с дванадесет годишен цикъл на смяна на слънчевото поле възниква сериозен проблем.
    Съгласно компютърният модел на Хаидербрад, смяната на полетата на Земята и Слънцето могат да причинят сериозни проблеми освен неизправност в електроните уреди и загуба на ориентация сред миграционните птици, а именно:

    - Имунната система на всички животни, включително и на хората, значително ще отслабне

    - Земната кора ще премине през нарастваща вулканична дейност, тектонични движения, земетресения и свлачища

    - Земната магнитосфера ще отслабне и космическата радиация от Слънцето ще нарасне рисковано, причинявайки ракови заболявания

    - громни астероиди ще бъдат привлечени към Земята

    - Земното гравитационно поле ще претърпи промяна, въпреки че никой не знае точно каква

    Ако прибавите и тези опустошителни сценарии, лесно може да видите, че казано по-просто, Земята може да стане неподходяща за човешката цивилизация през 2012 година и за тези, които живеят на или около земната кора. Може би това се е случило и с Марс преди милиони години…

  76. От di4o на Feb 26, 2010

    vie po malkite moje i da neznaete no prez 2000 godina sa6to 6te6e da idva kraqt na sveta. Otnosno 1 izre4enie 4e nqmalo drugi filmi-laj6 se.Za 2000 filma be sazdaden filma ARMAGEDON.
    posle prez 2006 6te6e da ima potop sq go izmestixa 2012.Po dobre ne se pla6ete a dori i da stane radvaite se 4e 6te vidite kraq na sveta :) :D

  77. От di4o на Feb 26, 2010

    vie po malkite moje i da neznaete no prez 2000 godina sa6to 6te6e da idva kraqt na sveta. Otnosno edno izre4enie 4e nqmalo drugi filmi za kraq na sveta-laje6 se.Za 2000 godina be sazdaden filma:armagedon.A posle prez 2006 godina 6te6e da ima potop kakto e imalo predi se6tate se za noeviq kov4eg nali?
    sq sa izmestili dadata za 2012 i taka.Dori i da e istina se radvaite 4e 6te vidite kraq na sveta!!! :)

  78. От fahity на Mar 4, 2010

    ако питате мен незнам какво ще стане но мислите ли че някой може да предскаже това.това не е шега бе хора ако ще има край нека е по-късно като си почина на спокойствие да не гледам мъка на хората.но може това да е напълно вярно,защото за тези цикли които говорите незная нищичко.за вас не знам но тази 2012 на мен ми проми мозъка и сега се моля да не стане.а относно филна аз сам го гледал,филма е хубав но накрая се спасяват хора и африка си остава.ако наистина е края на света мислите ли че ще остане континент и че някои ще се спасят.относно това ако искате нещо да ми кайете скаип ми е faho_97 пишете ако не сте сигурни и се колебаете за края

  79. От fahity на Mar 4, 2010

    а това за марс казано от monolit незнам какво е станало на марс но ако ще мрем ще мрем никой не мойе да го промени

  80. От МОНОЛИТ на Apr 30, 2010

    ….трусове - Таити - Филипини - Индонезия……
    ….вулкан в Исландия………
    …..следва - друг……..

  81. От Мирослав на May 16, 2010

    Монолит я ми дай Skype ako имаш ..

  82. От Евгения на May 16, 2010

    Предполагам,че Монолит е физик или астрофизик и се опитва по научен начин да обясни всички аномалии или необичайни събития,но аз ппродължавам да твърдя,че нищо няма да се случи БЕЗ Б О Ж И Я Т А ВОЛЯ.Опитах се по-преди максомално точно да обясня написаното в Библията и продължавам да вярвам,каквото и да се случи,че възможно минималното време до настъпване на Второто пришествие е поне три години,а това при всеки случай ще подмине 2012г.

  83. От МОНОЛИТ на May 17, 2010

    Скъпа Евгения ! ( много хубаво Име )
    При наличието на толкова информация,
    не е необходимо човек да е научен работник,
    за да осмисли предстоящото Второ пришествие,
    като възможен и неоспорим факт ! Според Мен,
    в библията ” Откровението на Йоан “ясно се
    говори за ЯДРЕНА ВОЙНА, или нещо подобно !!!
    И ако БОГ е участвал в списването на Библията,
    явно Второто пришествие ще е по Негова воля !!!
    ТОВА СА ЗАКОНОМЕРНИ ЦИКЛИЧНИ ПРОЦЕСИ, като
    СМЯНАТА НА МАГНИТНИТЕ ПОЛЮСИ или
    СПИРАНЕТО НА ВЪРТЕНЕТО НА ЗЕМЯТА, които неща
    също са описани в Библията !

  84. От Евгения на May 17, 2010

    Възможно е всичко да е закономерно и циклично,но предполагам,че не може да се прогнозира с точност до година.Що се отнася до Библията в която вярвам безусловно,макар,че някъде може да има неточности в превода,а аз не говоря иврит.Там се говори и че може да се избегне подобна катастрофа,ако се промени силата на вярата в човеците,както и има определени събития,които все още не са се случили,а предполагам,че Бог все пак ще ни предлоци изход,както при семейството на Лот при Содом и Гомор.Получавам всички писания на E-mail,който е свързан с телефона ми,но много бих искала да се свържа с МОНОЛИТ.

  85. От Мирослав на May 19, 2010

    Евгения ! Доста добре казано всички да започнем да вярваме… и всичко ще се избегне.. може и да има такъв вариант … но просто не е възможно сички да вярват.. :)

  86. От МОНОЛИТ на Jun 2, 2010

    Скъпа Евгения,
    въпреки че Ти Си млад ” Дух ” - не само тук,
    (справка оскъдните Ти включвания )
    Аз не мога да Ти бъда верен, казвайки
    Ти ” И-мейла Си “, особено тук !
    НАПОСЛЕДЪК, КОЙ ЗНАЕ ЗАЩО - МЕ СЛЕДЯТ РАЗНИ
    странни същества…..
    И затова Ти давам стационарен телефон …?
    ОООО, но защо, след като не виждам Твой телефон,или нещо друго - да Ти давам тел…. ????!!!!

  87. От МОНОЛИТ на Jun 2, 2010

    И още нещо !!!!!!!!!!!!!!!
    НЕ МОЖЕ - СИЛАТА НА ВЯРАТА ДА ПРОМЕНИ ВЪРТЕНЕТО НА ТАЗИ ПЛАНЕТА, ОСОБЕНО ИЗМЕСТВАНЕТО НА НЕЙНИТЕ МАГНИТНИ И ГЕОГРАФСКИ ПОЛЮСИ !!!
    СЛЕДВА СМЯНАТА НА МАГНИТНИЯ - ТАКЪВ !?!!!
    В МОМЕНТА !!!!!
    СЛЪНЦЕТО Е НАД - НАД - НАД АПОГЕЯ СИ ОТПРЕДИ
    МНОГО,МНОГО ГОДИНИ ПРЕДИ !!!!!!!!!
    ВИЖТЕ ЪГЪЛЪТ НА СЯНКАТА НАД ВСЕКИ ПРОЗОРЕЦ !!!
    АКО РАЗБИРАТЕ ЗА КАКВО ГОВОРЯ !!!!!!!!!!!!!!!
    СЛЪНЦЕТО Е ВЕРТИКАЛНО !!!!!!!!!!!!
    В СРАВНЕНИЕ С ГОДИНИТЕ ПРЕДИ ТАЗИ !!!!!!!
    КОЕТО ПОКАЗВА, ЧЕ ПЛАНЕТАТА Е В ДРУГ ХОД !!!!!

  88. От Мирослав на Jun 4, 2010

    Евгения ! Доста добре казано всички да започнем да вярваме… и всичко ще се избегне.. може и да има такъв вариант … но просто не е възможно сички да вярват..

  89. От Мирослав на Jun 4, 2010

    монолит защо неискаш да се свържат с теб ?

  90. От Евгения на Jun 5, 2010

    Пркалено открит човек съм,а и като дъщеря,сестра,внучка и правнучка на свещеик съм възпитана да вярвам най-напред в заложеното добро във всеки човек още с вдъхването на живот от Бога и за това с риск да се наложи да сменя после имейла си/ако има и зложелатели/ще го напиша-evgeniapop@abv.bg.Що се отнася /отново на темата/ до Второто пришествие аз никога няма да променя увереноста в Божието слово,което е възможно да съвпадне и със смяна на полюсите,но и написаното във вечната книга също следва настъпващи събития.С интерес следя военните събития в Израел,където ако в Йерусалим влезнат чужди войски,то се очаква в скоро време да се построи храма на Соломон,антихриста да се настани като очаквания от евреите месия и ще започнат поставянето на числото му 666 на дясната ръка или челото.Навярно това ще бъдат така желаните напоследък чипове,които ще носят това число най-вероятно като код на световен компютър,който като се повреди ще донесе болести на човеците с имплантите и за това трябва да внимаваме с всчко нещо,но както казваше майка ми за синът ми ,когато беше малък,че не можем да го опазим,а Бог да го пази,това ще перефразирам аз-дано с молитва и силна вяра изпросим от Бога да бъдем предупредени какво да правим и с Негова помощ да се избавим,защото сме безпомощни като децата за много от събитията.Отново напомням,че има най-малко три години,защото Илия и Енох все още не са се върнали на земята.

  91. От Евгения на Jun 5, 2010

    Исках да обясня и за паралелните светове-това са “силите небесни”както се пее в православните богослужебни химни.Накратко-искам да кажа,че това са добрите,злите сили,както и душите на тези,които вече не са в нашето измерение.Това са извънземните,колкото и грозно да звучи,казано по този начин,както се възпротиви мой близък/доста ерудиран богослов/,но както и да се каже-извънземни,небесни сили или намиращи се в друго измерение се отнася за едно и също

  92. От melekse на Jun 21, 2010

    mnogo hubav filmit i se razkazva se za 5-4 godini na nyakoi deca ne im haresva no na men mnogo mi haresa tryabva vse takiva filmove da puskat po compitorite ili po televizorite vsicki tryabva da go gledat.

  93. От melekse на Jun 21, 2010

    mn mn e tipo .. tozi film izob6to ne mi haresa

  94. От МОНОЛИТ на Jun 22, 2010

    Мирослав - що искаш да Се свъпжеш с Мен ?
    Ако Ти дам Адрес тук, маса навлеци ще Ме
    споходят и ше Ме потрошат, сори……..
    но, просто нямам врме за чатове, празни
    разговори и т.н.
    Задай Си въпросите тук !

  95. От МОНОЛИТ на Jun 22, 2010

    Когато списвам за
    “ъгълът на сянката върху прозорците “,
    разбирайте южните такива !!!

  96. От Евгения на Jun 22, 2010

    Това,че може би земята се изправя и може би полюсите ще се разменят не значи непременно,че ще се случи през2012г.

  97. От Евгения на Jun 22, 2010

    С Мирослав си коментираме и е много любознателно и интелигентно момче.Задължени сме и то прекалено много на младежта ни.

  98. От Мирослав на Jun 22, 2010

    Монолит… явно е че си някакъв учен .. и бих искал да обсъдим няколко въпроса .. които не бихме могли да обсъдим тук..

  99. От Влади на Jul 2, 2010

    Доказано е ,че един ден Земята ще се преобърне и ще се сменят и полюсите и екватора,но това ще бъде пагубно за живота на Земята.Доказано е ,че преди хиляди години екватора е преминавал през Хималаите,Велигденските острови и т.н.

  100. От tashko на Jul 23, 2010

    az mislq che tova ne e vqrno ,zashtoto i v bibliqta pisge cge nikoi ne znae kakvo shte stane samo e pisano che shte doide velikiqt sud.Dori kogato uchenicite na Mesiqta GO POPITAHA POI kaza:tova nikoi smurten ne trebva da uznae.Dori i angelite ne znaqt koga shte se slushi .Tva go znae samoGOSPOD BOG.Sega razbrahte li ucheni i vrachki?
    HORA NE VQRVAITE IZOBSHTO V OVA , AJIVEITE SI SPOKOINO I DA NE MISLQT ZA TOVA ZASHTOTO KRAQ NA SVETA MOJE I DA BUDE I SLED 1 SEKUNDA.

  101. От Евгения на Jul 30, 2010

    Вярно е,че в Библията пише,че никой не знае кога ще дойде СВЪРШЕКА,А И НОВАТА ЗЕМЯ И НОВО НЕБЕ,но също така пише,че ще има признаци по които да следим кога ще настъпи тозиден,като Иисус казва на учениците си,че както разпознават по смоковницата/смокинята/кога ще има и дали ще има плод т.е.-като се рзлисти и има цвят,то след това идва и плода,така ще познаем кога ще дойде деня на разплата.Може ние да не го дочакаме,а може и да е следващата секунда,както пише tashko,но признаците,които са описани в последната книга от Библията/Откровението/,започват да се проявяват,но никой не знае колко ще продължат,но отново повтарям/за кой ли път/,че двамата взети безсмъртни на небето/Илия и Енох/,ще слезнат да разобличат антихриста,ще бъдат убити на улицата и три дни цял свят ще гледа телата им и остават още три години,но в Израел се готвят да построят на ново ХРАМА НА СОЛОМОН,където ще се настани антихриста,та…

  102. От Ванина на Aug 1, 2010

    Предпо4итам да вярвам,4е 2012 няма да се збъдне вси4ко това,но запо4вам да вярвам когато изгледах филма 2012.Дано това да е мит.

  103. От petio на Oct 29, 2010

    kur

  104. От Алекс на Oct 30, 2010

    Petio… ti si tapak.. ako ne vervash vij v ogledaloto ;]

  105. От кристина на Nov 8, 2010

    4естно казано,незнам край или не край на света.Мен ме е страх.Само като си преставя 4е ще има цунами,вятър,урагани,земетресения и други ужасии,направо искам да се убия!!!!!!!Незнам за вас.Някои казват:Кради банки,магазина,каквото иксаш кради нали е краят на света ще те хванат в затворя и айде,няма и 2-3дена и край.Други казват:Да съгласна съм да крадем каквото искаме.Но ако слу4айно пък ако не дойде края ще съжаляваш 4е крадял неща,защото ще си отанеш в затвора….По принцип са били казали,4е 2000г ще бъде края нали но не е станало,Сега е по вероятно,казват 4е всеки път когато са казвали,годината е завършвала на 0.И сега е по-вероятно.НЕЩАТА СА СЕРИОЗНИ!!!!!!!!!!СИГОРНО НЕ ХАРЕСВАТЕ КАКВО НАПИСАХ,НО НЯМА ПРОБЛЕМ!
    ТОВА Е ВСИ4КО
    КОЕТО ЗНАМ ЗА КРАЯ!
    12.12.2012ГКРАЯ НА СВЕТА
    НА ЕДНА ЕПОХА
    ВЯРНО ЛИ Е?
    КРАЙ……

  106. От Евгения на Nov 8, 2010

    До Кристина-за да сте по-спокойна и да си отговорите поне на някои от въпросите ,то не е зле да прочетете поне последната книга от вечната КНИГА- БИБЛИЯТА или както е озаглавена-Откровенията на Св.Йоан /Богослов/.Най-добре ще е да засилите вярата си в Бога и да се оставите Той да води живота Ви.Тогава няма да се замисляте какви щуротии да извършите,а ще сте спокойни,че Бог сам ще направи най-доброто за Вас,защото никой не може да знае и да промени това,което Той е предвидил.Можем да умрем преди да настъпи края на света-това само Бог знае и само Той може да промени или изпълни,ние сме пионки и нищо,ама съвем нищо не можем да направим освен да се МОЛИМ НА БОГА и да се оставим в ръцете му.

  107. От ANDREY на Dec 4, 2010

    IA KE FILMA

  108. От Obsefveve на Dec 11, 2010

    Architecture is a barest unrestrained b generally participants of sphere and dexterity of designing. Its breadth includes the edifice and construction of buildings and space. Master of Architecture is the restrain who organizes the storage rank on all sides the people. Such a geezer has a name architect. With the the cosmos of mortals created beautiful buildings and facilities, gardens and arrangements. The background of architecture is very much extensive, its boundary can be seen all of a add up to others in antiquity, the Middle Ages, the Revival, to concurrent times. This is a greensward of subject that is constantly expanding. The architecture, combined with today’s technology gives surprising results. With the skilfulness originate created handsome works of dexterity, cities and urbanization. In fatherland conduct, by way of the smoke of resources, landscape architects think up lone statements that surround us. Work of architecture have to agree to the intended job and purpose of mechanical support. Aesthetics is critical here and meet the needs of users.
    Thans Cometas

  109. От mario на Dec 23, 2010

    niho nema da stane be glypenderi!!!!!!!!

  110. От marian на Dec 25, 2010

    piite jiveite i ne se boite

  111. От marian на Dec 25, 2010

    pi

  112. От marian на Dec 25, 2010

    piite jiveite i ne vyrvaite

  113. От МОНОЛИТ на Dec 28, 2010

    Просто напишете в YOUtube :
    Джанибеков !!!… и вижте….

  114. От стъни на Jan 4, 2011

    изчетох шсички коментари един по един,от а до я.Напълно съм съгласен с МОНОЛИТ,има толкова много доказателства за това,но просто не желаем да ги видим от страх,от страх че някой е видял това което ние не сме могли и сме в неведение!Само не съм съгласен поне не напълно де,че всичко е циклично!Замислете се малко в каква среда живеем и каква преди петнадесет години!Какво се случи предходната година…заметресения,непоносими жеги,поройни дъждове,студ…и всички вярваме че за това е виновно времето!Ако имате малко време за четене и желание да разберете за какво говоря,напишете в чичо гугъл “УСТАНОВКИ ХАРП” и вижте какво се състои там!То ще ви даде и обяснения и за други фактори,и че до голяма стеяен само сме си виновни за катаклизмите в които живеем днес!

  115. От vik на Jan 15, 2011

    tttttt

  116. От Ники на Jan 22, 2011

    Краят на света.Да странно нещо е това.Наистина ножеби не го виждаме защото ни е страх но има ли смисъл да ни е страх.Всички умираме все някога.Рано или късно.Или дали в края на света ще умреме?Дали вече не сме мъртви и това да е живота след смъртта?Дали няма да се върнем в истинския живот?Има толкова много да се мисли по този въпрос.И тези извънземни.Какъв е този страх от тях.Не ви ли приличат на нас?Любопитни да разберат всичко за нас.Ами ако няма край на света?Ако маите на са предсказали нищо а са създали някаква шега според тях?Ами ако грешат?Замисляли ли сте се че можеби грешат?Че това не е вярно?Ами Бог?Дали това не са извънземните?Как мислите изглеждаме ние за едни туземнци?Като богове нали?Имаме метални пръчки които убиват.Едва ли нещо ще стане в 2012.Сигурно това е поредната година.Вижте това:
    Предсказания за края на света съществуват на практика почти за всяка година.

    1000 г. - чакал се е Апокалипсиса, заради изтичането на хиляда години от рождението на Христа.

    1033 г. - 1000 години от разпъването на Исус.

    1666 г. - заради наличието на числота на Дявола 666.

    2009 г. - според разшифровка от предсказанията на Нострадамус.

    2010 г. - ще свърши нефтът и светът ще се окаже във война.

    2011 г. - краят може да настъпи заради сблъсък с астероида 2005 Yu55.

    2014 г. - до Слънчевата система ще достигне великански облак с космически прах, който ще разруши всичко по пътя си: комети, астероиди, планети и звезди.

    2016 г. - според изследователя Джеймс Хансен в тази година ледниците ще се стопят и водата ще залее планетата.

    2018 г. - ядрена война, предсказана от Нострадамус.

    2019 г. - нов сблъсък с астероид. Този път с 2002 Nt7.

    2020 г. - година, предречена от Исак Нютон.

    А сега какво мислите.Сигурно вече сме мъртви адски много пъти и пак ще умираме.Просто поредната година.

  117. От Ники1956 на Jan 22, 2011

    Краят на света.Да странно нещо е това.Наистина ножеби не го виждаме защото ни е страх но има ли смисъл да ни е страх.Всички умираме все някога.Рано или късно.Или дали в края на света ще умреме?Дали вече не сме мъртви и това да е живота след смъртта?Дали няма да се върнем в истинския живот?Има толкова много да се мисли по този въпрос.И тези извънземни.Какъв е този страх от тях.Не ви ли приличат на нас?Любопитни да разберат всичко за нас.Ами ако няма край на света?Ако маите на са предсказали нищо а са създали някаква шега според тях?Ами ако грешат?Замисляли ли сте се че можеби грешат?Че това не е вярно?Ами Бог?Дали това не са извънземните?Как мислите изглеждаме ние за едни туземнци?Като богове нали?Имаме метални пръчки които убиват.Едва ли нещо ще стане в 2012.Сигурно това е поредната година.Вижте това:
    Предсказания за края на света съществуват на практика почти за всяка година.

    1000 г. - чакал се е Апокалипсиса, заради изтичането на хиляда години от рождението на Христа.

    1033 г. - 1000 години от разпъването на Исус.

    1666 г. - заради наличието на числота на Дявола 666.

    2009 г. - според разшифровка от предсказанията на Нострадамус.

    2010 г. - ще свърши нефтът и светът ще се окаже във война.

    2011 г. - краят може да настъпи заради сблъсък с астероида 2005 Yu55.

    2014 г. - до Слънчевата система ще достигне великански облак с космически прах, който ще разруши всичко по пътя си: комети, астероиди, планети и звезди.

    2016 г. - според изследователя Джеймс Хансен в тази година ледниците ще се стопят и водата ще залее планетата.

    2018 г. - ядрена война, предсказана от Нострадамус.

    2019 г. - нов сблъсък с астероид. Този път с 2002 Nt7.

    2020 г. - година, предречена от Исак Нютон.

    А сега какво мислите.Сигурно вече сме мъртви адски много пъти и пак ще умираме.Просто поредната година.

  118. От dimitar на Mar 4, 2011

    shte se mre :)

  119. От anna на Mar 14, 2011

    afto boryme na diokhome ama emis pistevome o teos ke na stamatisyme terorisma .prepi ma sagapame ekino py exyme ap o teos.an telis voitia ap oteos prepi ke esi nato kanis afto.alitia emena my fovi ap 2012.21.12 ala pistevo se teos na mas voitise.apoklipsis den ta exi .ta erti oteos na mas mateni pos na zisame na min \ke na ton sagapame ,iatau emisprepi na efxaristyme se teos py mas edose zoi,ke esis prepi na prosexis ti kanis .sto vivlio exi ena pritsha ne klepsai ,ne skotosvai na min milas psemata telis ta sy dose na xtipas scto porta ta benis mesa ,na efxarestis se afto py exis

  120. От anna на Mar 14, 2011

    21 12 2012 ine psema .ego den pistevo se afto.pistevo mono o teos .emi prepi na proxorisame yati irte okero ce mas ke teos .afta py diavazete sto internet ine psema .o teos ta erti ke ta mas dose se oles mas alo zoi .emis prepi na epistrepsome yati erxete oteos/issys xristos/2012 ta erti isys xristos tote ta ta alaksa zoi mas .ego pistevo oteos ke esis prepi na pistevete .

  121. От MONLIT на Mar 17, 2011

    Ало о о , гърците - марш да блокирате границата, мързели неприятни !

  122. От KiTAN на Mar 20, 2011

    ia pomislete za krizata,i kade otidoha parite???? znaete li za bunkerite,otvorete si o4ite ve4 …

  123. От ... на Apr 29, 2011

    emiii… kazwatt chee na 2012 go0d.. na maiite iim swyrshwaa kalendaraa .. ii kwo0 da sii kupqt no0ww !! to0wa che iima daje fiilm za tazii mezmiisliica ne znachi che e wqrno0 taka che spo0red menn nqma da iima kraii na swetaa … ko0i kwo0to0 iiskaa da sii miislii o0bachee twa sa iizmiisliicii na nqko0i det sii e nqmall drugaa rabo0taa ;))

  124. От Stoqn на May 26, 2011

    mislq 4e tova ne e vqrno

  125. От juliet на Jul 13, 2011

    nikoy ot vas ne e prav zavisi ot 5 du6i dali6te reagirat na vreme,ako reagirat na vreme sveta moje da se razmine i bez razruha,no ako nqma reakciq kaia na sve ta e 12.12.12 ! sega 6te vi raskaja malko pove4e edna planeta koqto ne e ot na6ata galaktika ne kazvam imeto i ,6te mine do zemqta,a planetite si vliaqt lo6o edna na druga tezi petima du6i ako ne napravqt ne6to vie horata ste murtvi!!! tazi informaci vi stiga

  126. От juliet на Jul 13, 2011

    a da propusnah ne6to kalendara na maite iz4azva misteriozno!!!i az ne znam kak no 6te se postaraq da razbera! da znaete vie ne ne ste sami vuv vselenata

  127. От стъни на Jul 13, 2011

    Ха ха ха е това беше върха вече.ВИЕ не сте сами в вселената,да не си чуждоземка/земец че да говориш така!И другото което е вижте само какви аномалии стават тук и какво се случва по света и тогава говорете

  128. От Ники1956 на Jul 20, 2011

    Juliet драсни ми едно писъмце тук nikikapralov@abv.bg моля те искам да поговорим за темата.Може заедно да открием истината.

  129. От Ники1956 на Jul 20, 2011

    Не всъщност ето тук nikikapralov@gmail.com имам малко въпроси и отговори на твои въпроси.Пиши ми ако те интересува.

  130. От sisa на Jul 26, 2011

    molq celiyat film dago imaa

  131. От mladen на Aug 22, 2011

    ave koito izka da vqrva za 2012 az nevqrvan

  132. От ali на Dec 4, 2011

    ey hor ne mislete za karay na sveti ami mislete za po hubav jivot ………….

  133. От silviq на Jan 8, 2012

    az vqrvam na tova za 2012 ama se molq da ne e vqrno :(

  134. От Анелия на Feb 4, 2012

    Не прочетох всички коментари,само знам едно-всяка мисъл,дори пресъздадена на филмова лента ,книга,или друго рано,или късно става реалност….хората живеем в страх от това,което би могло да се случи и не се замисляме,че точно този СТРАХ е на път да сбъдне тези очаквания!И преди съм казвала,не мислете лоши неща,не мислете!Но и как мога да накарам филмовата индустрия да престане да прави филми за края на света?Това е масов амок,при който мислите стават концентрирани в пространството,когато милиони гледат лошият вариант за свършека на света и изпадат в ужас…това е като в катедрала,когато вярващите се молят и се случват чудеса,ми то е защото молбата е обща и много силна,макар,че в нашият случай ,това не е молба…Ако имаше начин някой да забрани подобни филми и книги-е,тогава няма да е толкова интересно,но мисля,че времето,когато гледахме страшен филм и след края му бяхме щастливи,че е само филм,май отмина!И ако не искаме да дойдат ТЕЗИ времена е време да вземем нещата в свои ръце-помогнете на близките си да не се страхуват и да не влагат енергия от разни филми и предавания,нека повярваме,че всичко ще е наред и след 21 12 2012и в мислите си виждаме света ЗДРАВ И нека не предизвикваме сами онова, което никой не иска да се случи!Дано хората осъзнаят навреме това!

  135. От Katyy на Feb 8, 2012

    Horaaa … trqbva da se zamislimm za nashite postypki .. Trqbva da se staraem da bydemm po dobrii i etoo gospod postepenno ni pokazvaa da se kontrolirame .. zametreseniqq , cunamita , izrigvaniq na vulkanii , navodneniee … !!! Nekaa bydemm po dobriii … dorii i da ne doide kraqtn na sveta zashto e nujnoo da vredim edni na drugii … Nie sme ednakfii !!! Nekaa bydemm Horaaa !!!!

  136. От testosterone на Mar 12, 2012

    I will really love for you for guests posting on http://www.info2012.org

  137. От Boban_ на Apr 1, 2012

    Коментар за поста на: От Damian27 на Aug 1, 2009
    Ето есенцията на материала за 2012г., която МОНОЛИТ поиска. Съкратих я от 26 до 10 стр., извинявам се ако е дълга…
    Прочетох го с интерес, защото имам спомена от преди да се родя на земята и описанието във много голяма степен е обяснение за прераждането и към края на поста вече бях на 7 години - това бе усещането от моите спомени докато четох поста, но в началото обяснението е малко по различно от това което знам и помня аз - материализирането става без да имаш избор щом вече се случва - става така както трябва да стане, а преди това описанието със формите които са различни от сегашния свят не са точни - всъщност появява се нещо като виртуален екран, който го възприемаш съвсем нормално в настоящото измерение и на практика чрез него си избираш живота който ти предстои и мястото където ще стане това, след което биваш засмукан във нещо подобно на фуния и не трае три дни, а около 30 минути - всичко по нататък е правилно описано и е свързано със чувствата на душата след раждането и реалността в която попадаш и адаптирането в нея.
    Чувството за страх се появява малко преди да бъдеш засмукан от фунията, но веднъж засмукан това чувство изчезва и всичко си идва на мястото от самосебе си.

  138. От testosterone на Apr 2, 2012

    I really wanted to develop a small remark to say thanks to http://www.info2012.org for some of the amazing recommendations you are writing at this website. My considerable internet look up has at the end been recognized with brilliant suggestions to exchange with my guests. I would assert that we site visitors actually are quite lucky to exist in a wonderful community with so many outstanding people with very beneficial principles. I feel very much fortunate to have used your entire webpage and look forward to many more brilliant times reading here. Thanks once again for all the details.

  139. От SUSAN CARO на Mar 17, 2013

    Typically the Giants continuing to get rid of their particular roster involving veteran cash on Friday by just relieving performing rear Ahmad Bradshaw in addition to sheltering fix Philip Canty each and every day as soon as they parted procedures having linebacker Jordan Boley. Seventy one portrayed very important roles during previous year’s Awesome Container tournament. Canty reported at Tues event he was not acknowledged by group approximately using a paycut, as well as anticipated to engage in both still left years at his / her contract. Bradshaw sounded extra sharp towards the threat that he will not give back. Your dog chatted with this if the couple of years was concluded not to mention just as before last week from the Super Tank in which she was in some sort of trekking kick out and also coping with foot surgical treatment. “There’s frequently a possibility about me not being once more buy,Inches Bradshaw says relating to Friday. “With Brian right now there, Andre , directly regularly have what they are in need of and so they may well be light-weight with money. I haven’t noticed whatever and so they haven’t much claimed just about anything, and that is a very good symbol. I am hoping to turn into a Massive despite whatever, however you can never predict luxury crusie ship.Centimeter At the same time Canty and even Bradshaw had two yearsrrr time outstanding on his or her offers. Boley was already released by means of 12 months outstanding. Your cap range for the about three game enthusiasts blended inside The year 2013 would have been around $19 thousand. By decreasing a few the The behemoths have to help you save very nearly $14 thousand thousand with the salary cover.

  140. От Unersinkia на Jun 17, 2014

    Альфия (14.04.10): «Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, мы с мужем приобрели 1 пудру у трех собственников и при этом оформили ипотеку на 2350000 руб. Было 3 договора купли - продажи на суммы 1000000, 1000000, 850000 руб. Могу ли я возвратить себе НДФЛ с 2000000 и с суммы уплаченных процентов по ипотеке? Право собственности у нас уже одно.»

Публикувай свое мнение